تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۰۳۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حلافي: نفت آبادان پديده ليگ دوازدهم مي‌شود
سعيد حلافي معتقد است نفت آبادان يكي از بهترين تيم‌ها و پديده ليگ دوازدهم خواهد شد.
 
هافبك تيم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهاركرد: ملوان امسال تيم خوبي را بسته و از تماشاگران خوبي نيز برخوردار است ولي اگر ما مقابل آن‌ها مانند پرسپوليس بازي كنيم، مي‌توانيم نتيجه لازم را كسب كنيم البته اگر با بدشانسي مواجه نشويم.
 
وي با بيان اين‌كه تيم‌مان آماده و اسكلت تيمي فصل گذشته‌ حفظ شده است، عنوان‌كرد: بايد با يكديگر بيشتر هماهنگ شويم. تيم‌مان جوان است و بيشتر بازيكنان ثابت و ذخيره آن 20 و 21 ساله هستند.


دیدار نفت آبادان و پرسپولیس / khouznews.ir
 
بازيكن شماره 10 نفت آبادان افزود: تاكنون بازيكنان جوان تيم عملكرد خوبي داشته‌اند و اميدوارم بازيكنان باتجربه‌تر به آن‌ها كمك كنند تا در ادامه ليگ بتوانيم چند پديده را به فوتبال ايران معرفي كنيم.
 
وي خاطرنشان‌كرد: اگر بازيكنان تيم‌مان در خط حمله و هافبك با يكديگر بيشتر هماهنگ شوند و  مشكل گل‌زني تيم نيز حل شود، با اين تيمي كه امسال بسته‌ايم، اميد به كسب سهميه آسيايي داريم.
 
حلافي ادامه‌داد: اگر بازيكنان‌مان در ادامه رقابت‌ها به همين صورت با انگيزه كار كنند، مي‌توانيم در انتهاي مسابقات در جايگاه اول تا هفتم قرار بگيريم زيرا تيم ما خوب فوتبال بازي مي‌كند.
 
وي با اشاره به اين مطلب كه كاستا به بازيكنان جوان اعتقاد دارد، گفت: او مربي خوبي است و به بازيكنان بسياري  فرصت بازي داد. كاستا كاري به اسم‌ها ندارد بلكه هر بازيكني كه خوب تمرين كند را در تركيب قرار مي‌دهد.
 
اين بازيكن تيم فوتبال نفت آبادان با بيان اين‌كه تيم ما امسال پديده رقابت‌هاي ليگ برتر خواهد شد، اظهاركرد: البته با انجام يكي دو بازي، چيزي مشخص نمي‌شود؛ ما بايد پنج، شش مسابقه برگزار كنيم تا به انسجام تيمي و هماهنگي لازم برسيم و آن موقع بتوانيم نتيجه بگيريم.
 
وي در ادامه به ديدار تيمش مقابل پرسپوليس تهران در هفته اول مسابقات ليگ برتر اشاره كرد و گفت: به نظرم بدترين نتيجه براي نفت آبادان مقابل اين تيم، تساوي بود. همه معتقدند كه تيم‌ ما در اين ديدار بسيار خوب بازي كرد ولي موقعيت‌هاي‌مان تبديل به گل نشد. ما مي‌توانستيم با نتيجه 2 بر صفر اين تيم را شكست دهيم.
 
حلافي افزود:‌ پرسپوليس در نيمه اول اصلا حمله‌اي نداشت و توپ‌شان به 18 قدم ما هم نيامد ولي در نيمه دوم با آمدن كريمي و كاظميان، كمي به سمت جلو حركت كرده و بر اثر يك غافل‌گيري، دروازه ما را باز كردند.
 
وي درباره تماشاگران اين تيم گفت: اولين بار بود كه مي‌ديدم تماشاگران با اين‌كه بازي را واگذار كرده بوديم، ما را تشويق ‌كردند. از آن‌ها تشكر مي‌كنم و اميدوارم با  كسب نتيجه لازم در بازي‌هاي آينده، زحمات آن‌ها را جبران كنيم.
 
به گزارش ايسنا، تيم صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كشور روز چهارشنبه (چهارم مردادماه) ميهمان ملوان است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
0
0
آنقدر پدیده میشود که به دسته یک سقوط آزاد میکند. ما صنعت نفتی را دوست داریم که از آبادانیها تشکیل شده باشد و تعصب آبادانی داشته باشد نه اینکه محفلی برای اغیار باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
تیمی که از این پرسپولیس و استقلال ببازد باید هم به دسته پایین سقوط کند.
:
:
:
آخرین اخبار