تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۰۴۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
48 ساعت بی آبی در منطقه منبع آب اهواز
در پی قطعی دو روزه آب منطقه منبع آب در شهر اهواز، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: تا ساعات آینده آب این منطقه وصل می‌شود.

غلامرضا براتی اظهار کرد: مشکل فنی قطع آب در منطقه منبع آب به زودی رفع و شبکه آب شرب شهری تا ساعاتی دیگر وصل می‌شود.

وی علت قطع آب در منطقه منبع آب اهواز را شکستگی لوله اصلی انتقال آب از شوشتر به اهواز به عنوان بخشی از منبع تامین آب مرکز استان از سه نقطه عنوان کرد و افزود: مخازن منطقه منبع آب با آب شوشتر پر می‌شوند و از آنجایی که لوله این مسیر از سه جا شکسته، دو روز است که آب این منطقه قطع شده است.

براتی ادامه داد: این شکستگی رفع و یک پمپ به این مسیر اضافه شده که احتمالا تا دو ساعت آینده آب وصل می‌شود.

مدیر عامل آبفا اهواز با بیان اینکه هم اکنون بخشی از آب اهواز از خط انتقال شوشتر تأمین می‌شود، افزود: روزانه حدود 4 هزار و 500 مترمکعب آب از چاه‌های فلمن شوشتر به اهواز انتقال می‌یابد که بخشی از آب مناطق مرکز استان را تأمین می‌کند.

وی تصریح کرد: آب انتقال یافته از شوشتر مناطق کوت عبدالله، آخر آسفالت، سپیدار و منبع آب را تأمین می‌کند.

قطعی آب در مناطق اهواز رخدادی مکرر و پایان ناپذیری است که علت آن معمولا پوسیدگی لوله‌های آب اعلام می‌شود. در منطقه گلستان نیز ساکنان این منطقه  نسبت به قطع هر روزه آب از ساعت 14 تا 24 معترض‌اند. تکرار این پدیده به گونه‌ای شده که مردم این منطقه با پرکردن مخازن  و منابع آب فایبر گلاسی، آب مورد نیاز خود را تأمین می‌کنند. مشکل پوسیدگی لوله‌های آب در برخی مناطق اهواز، مشکلی دیرینه است که گویا امکان رفع شدن آن وجود ندارد.

مرجع / فـارس
برچسب ها: منبع آب اهواز
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
0
به دنبال این قطعی آب شاهد بیماری مردم اهواز باشید مسئول این آلودگیها چه کسی است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
0
منطقه آسیاآباد اهواز 2 روز است آب نداریم مشکل روحی وسلامتی ما در معرض خطر است لطفا اقدامات لازم را هر چه زودتر به انجام رسانید متشکرم
:
:
:
آخرین اخبار