تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۰۸۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصيرشلال: به مدال نقره قانع شده بودم
وزنه‌بردار خوزستاني ايران پس از كسب مدال نقره المپيك معتقد است كه از نايب‌قهرماني المپيك راضي شده بود.
 
 نواب نصيرشلال پس از كسب مدال نقره المپيك در وزنه‌برداري در جمع خبرنگاران اظهاركرد:‌ واقعا خوشحالم كه با كسب مدال نقره دل تمام ايراني‌‌ها را شاد كردم. اميدوارم اين مدال‌ها توسط ورزشكاران ديگر تداوم داشته باشد تا به وسيله اين افتخار‌ها به دعاي خير مردم عزيزمان كه هميشه از ما حمايت مي‌‌كنند، پاسخي بدهيم. واقعا خوشحالم كه با اين مدال توانستم حمايت‌هاي مردم ايران را جبران كنم.

 

وي درباره پيش‌بيني خودش از المپيك بيان‌كرد:‌ تفكر حرفه‌اي ايجاب مي‌كند قبل از مسابقات به مدال فكر نكنيم و تنها به دنبال بهترين نتيجه باشيم. من نيز مي‌خواستم بهترين وزنه‌ها را بزنم و عملكرد‌ قابل قبولي داشته باشم. خدا را شكر مي‌كنم توانستم مدال نقره المپيك را به دست آورم. المپيك براي من آمد داشت. اميدوارم بتوانم در آينده مدال‌هاي ديگري به دست آورم.
 
نصيرشلال در پاسخ به اين سوال كه آيا به كسب مدال نقره قانع نشده بودي؟ بيان‌كرد: وزنه آخر را در تمرين‌هايم زده بودم اما همانطور كه مي‌گوييد مدال نقره‌ من را قانع كرده بود. به اين دليل كه اولين مدال جهاني من بود، كمي وزنه آخر را دست كم گرفتم. از نتيجه‌ام راضي‌ام و به همين دليل در وزنه‌ آخر نتوانستم آن عملكرد كامل را داشته باشم. البته خسته‌ هم بودم و اين مساله هم تاثيرگذار بود.
 
وي در پايان با اشاره به مصدوميتش گفت: مصدوميت هميشه در كنار ماست. درد كمر و زانو هميشه در كنار ماست اما در كل عملكرد خوبي داشتم. حتي اگر مدال هم نمي‌گرفتم راضي بودم اما حالا كه نايب‌قهرمان المپيك شدم از خدا متشكرم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
همشهری ساکن دزفول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
0
0
دلاور بشما تبریک میگوییم شیر بختیاری
:
:
:
آخرین اخبار