تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۰۹۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محل اقامه نماز عید فطر آبادان اعلام شد
مسوول ستاد اقامه نماز جمعه آبادان از تعیین محل برگزاری نماز عید سعید فطر در شهر خبر داد.

حجت الاسلام غانم جاسمیان افزود:مراسم نماز عید سعید فطر روز جمعه ساعت هفت صبح و در بلوار مرحوم پرویز دهداری روبه روی استادیوم تختی آبادان اقامه خواهد شد.

وی اظهار داشت:نماز عید فطر راس ساعت هفت و 15 دقیقه به صورت متمركز به امامت آیت الله 'عبدالله محمدی اصفهانی' اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام جاسمیان گفت:همه امكانات برای برگزاری با شكوه نماز عید سعید فطر در آبادان فراهم شده است و قبل از نماز از شركت كنندگان پذیرایی خواهد شد.

وی از نماز گزاران خواست تا با توجه به محدودیت فرش موجود با خود زیر انداز برای اقامه نماز همراه داشته باشند.

مسوول ستاد اقامه نماز جمعه آبادان از اختصاص 35 دستگاه اتوبوس برای جابجایی نماز گزاران با همكاری سازمان اتوبوسرانی آبادان و حومه خبر داد و گفت:بعد از اقامه نماز نیز از دو ایستگاه تعیین شده ، نسبت به جایجایی نماز گزاران در مسیرهای تعیین شده اقدام می شود.

وی افزود:سرویس های بهداشتی واحد های آموزشی و ادارات در روز عید در اختیار نمازگزاران قرار می گیرند و تانكرهای آب نیز به صورت سیار برای وضو در محل مورد نظر تعبیه شده است.

حجت الاسلام جاسمیان با تاكید بر متمركز برگزار شدن نماز عید فطر در آبادان اظهارداشت:نماز عید فطر به وسیله منصوب ولی فقیه و رهبر انقلاب اقامه می شود.

وی گفت: صندوق های جمع آوری زكات فطره در طول مسیرها و محل برگزاری نماز درنظر گرفته شده و بهتر است شهروندان قبل از برگزاری نماز زكات خود را پرداخت كنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار