تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۰۹۵۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کتابدار اندیمشکی حائز رتبه برتر کشوری شد
 رییس اداره کتابخانه های اندیمشک گفت: فعالیت‌های کتابدار اندیمشکی در شرایط کرونایی موجب احراز رتبه برتر کشوری از سوی نهاد کتابخانه‌های کشور برای وی شد.

"فریبا لطفی بافنده"  افزود: نادیا قلی ده نشین از کتابخانه عمومی معرفت کوی لور در ایام کرونا با ارتباط گیری مجازی با اعضا به خوبی در ترویج فرهنگ مطالعه موثر عمل کرد.

وی اظهار داشت: همچنین صفحه مجازی این کتابخانه در کشور برتر شد ضمن اینکه همچنین خانم شادی عاطفی مهر از همین کتابخانه به عنوان یکی از فعالان‌ برتر کشوری انتخاب شد.

وی با تاکید برلزوم ‌مشارکت جمعی برای ترویج کتابخوانی گفت: عضویت رایگان از سوی نهاد کتابخانه‌های شهرستان به مدت یک هفته انجام می‌شود.

وی با قدردانی از حمایت مسوولین ارشد اندیمشک گفت: برنامه‌های فرهنگی متنوعی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در شهرستان اندیمشک با هدف ترویج فرهنگ مطالعه اجرا می‌شود.

لطفی بافنده افزود: در شهرستان اندیمشک ۱۱ کتابخانه وجود دارد که از این تعداد چهار کتابخانه به صورت مشارکتی اداره می‌شوند.

وی مهمترین تشویق مردم به عضویت در کتابخانه‌ها عنوان کرد و گفت:در این راستا مشارکت خانواده‌ها و آموزش و پرورش بسیار مهم و تاثیرگذار است.

کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک با ۱۱۲ هزار جلد کتاب ۱۰ هزار نفر عضو هستند.

در اندیمشک به ازای هر ۱۴ هزار نفر یک باب کتابخانه وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار