تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۰۹۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکواندوکاران خوزستانی ۹مدال بین‌المللی کسب کردند
  رییس کمیته پومسه و هانمادانگ خوزستان گفت: تکواندوکاران خوزستانی در رقابتهای بین‌المللی آنلاین موفق به کسب ۹ نشان رنگارنگ شدند.

داوود رسولی زاده اظهار داشت: مسابقات بین المللی جام تکاوران در بخش پومسه با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار از یکصد کشور جهان ویژه آقایان و بانوان به صورت مجازی در تمامی رده های سنی به صورت انفرادی و تیمی برگزار و منجر به موفقیت ورزشکاران خوزستانی شد.

وی عنوان کرد: در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال، محمد فرخ زاده و علیرضا حسین پور اول و سوم شدند همچنین در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال شیوا بدری به مقام سوم دست یافت.

رییس کمیته پومسه و هانمادانگ استان افزود: در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال نیز مارال بهادری و هیوا خمبک اول و سوم شدند همچنین در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال مریم بهزاد و معصومه بدوی به صورت مشترک عنوان سوم این رقابت ها را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال نیز زینب ناظرفرد به مقام سوم رسید همچنین در بخش تیمی و در رده سنی بالای ۱۸ سال علی موحدزاده، رقیه بدوی و رباب بدوی سوم شدند.

رسولی زاده با بیان اینکه این مسابقات به صورت کاملا آنلاین برگزار شد گفت: شرکت کنندگان با نرم افزار معرفی از سوی کمیته برگزاری مسابقات، به نوبت و به صورت زنده پومسه خود را اجرا و داوران نیز در همان لحظه نمرات شرکت کنندگان را اعلام کردند.

وی افزود: در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه های ما لغو شد و همین امر موجب شد تا برنامه های خود را از طریق فضای مجازی دنبال کنیم که خوشبختانه در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشتیم.

 به مجموعه ای از حرکات کلاسیک تکواندو شامل تکنیک های ایستادن، دست، پا و جابجایی که براساس منطق طراحی شده اند پومسه می گویند.

مرجع / ایرنا
برچسب ها: تکواندو ، خوزستان ، پومسه
:
:
:
آخرین اخبار