تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۱۱۷۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصدی ۲ پروژه عمرانی در بندر امام خمینی (ره)
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: پروژه‌های عمرانی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت، از روند اجرایی مطلوبی برخوردار هستند.
 عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان  با اشاره به پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی ۲ پروژه بزرگ احداث تقاطع غیرهمسطح راه‌ آهن و جاده کمربندی بندر امام خمینی (ره) به آبادان گفت: در جریان بازدید از روند اجرای پروژه‌های مذکور، آخرین وضعیت احداث و تکمیل آن‌ها بررسی شد.

او با اشاره به پیشرفت ۵۸ درصدی احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح راه‌آهن و پیشرفت ۶۷ درصدی جاده‌ی کمربندی بندر امام خمینی (ره) به آبادان افزود: با همت همه عوامل اجرایی از جمله پیمانکار‌های پروژه‌های مذکور و نظارت میدانی و مستمر کارشناسان این اداره کل ضمن رفع موانع پیش‌رو، شاهد تکمیل و به ثمر رسیدن این پروژه‌های مهم و کم‌سابقه در اوائل سال آتی باشیم.

پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصدی ۲ پروژه عمرانی در بندر امام خمینی (ره)

دریس با بیان اینکه پروژه‌های احداث تقاطع غیرهمسطح راه آهن و جاده کمربندی آبادان به بندر امام خمینی (ره) با ارزشی بالغ بر ۹۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی با رویکرد عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از اردیبهشت ماه سال ۹۸ آغاز شده است، اظهار داشت: با تکمیل پروژه‌های مذکور بخش عمده‌ای از مشکلات شهروندان بندر امام خمینی (ره) در زمینه عبور و مرور وسائط نقلیه سبک و سنگین و فرسودگی معابر شهری برطرف می‌شود.

پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصدی ۲ پروژه عمرانی در بندر امام خمینی (ره)

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار