تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۲۱۳۱۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شادی هواداران تیم صنعت نفت آبادان در خیابان‌های این شهر
هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیم محبوب خود برابر نفت مسجد سلیمان و صعود موقت این تیم به صدر جدول در خیابان‌های این شهر شادی کردند.

 دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم نفت آبادان با نتیجه ۲ بر صفر برابر میهمان خود به برتری رسید تا با ۱۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر تا پیش از دیدار استقلال تهران و آلومینیوم اراک قرار گیرد.

جمعی از هواداران صنعت نفت آبادان با تجمع مقابل ورودی ورزشگاه تختی بازیکنان این تیم را پیش از ورود به ورزشگاه مورد تشویق خود قرار دادند.

تعدادی از هواداران صنعت نفت آبادان با حضور روی دیوارهای ورزشگاه و دیوارهای همجوار این ورزشگاه اقدام به تشویق تیم صنعت نفت کردند.

هواداران آبادانی با در دست داشتن پرچم‌های زردرنگ به بازیکنان صنعت نفت روحیه و انگیزه دادند.

مجتبی مقتدایی بازیکن آبادانی تیم نفت مسجد سلیمان توسط تماشاگران آبادان مورد تشویق قرار گرفت.

رضا خالقی فر بازیکن صنعت نفت آبادان که در دقیقه ۱۶ این دیدار برای تیمش گلزنی کرد در دقیقه ۲۲ به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

طالب ریکانی کاپیتان تاثیرگذار صنعت نفت آبادان در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت.

سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار تیمش را با سه تغییر نسبت به بازی قبلی وارد زمین کرد.

صنعت نفت آبادان در این دیدار از چهار تعویض و نفت مسجدسلیمان از سه تعویض خود استفاده کردند.

داور در نیمه اول ۲ دقیقه و در نیمه دوم پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

با سوت پایان بازی تماشاگران آبادانی که شادمان از پیروزی تیم صنعت نفت بودند یزله کنان به خیابان های اطراف ورزشگاه تختی و سپس خیابان امیری رفتند و شادی خود را با شهروندان آبادانی تقسیم کردند.

این پیروزی شور و شوق زیادی در آبادان ایجاد، و امیدواری زیادی نسبت به تیم صنعت‌نفت به وجود آورد.

آبادانی‌ها به ویژه جوانان دقایقی پس از پیروزی صنعت‌نفت در خیابان‌های مرکزی این شهر، با بوق‌ مکرر موتور و خودرو خود پیروزی تیم محبوب خود را به یکدیگر تبریک گفتند.

نصب پرچم‌های زرد و برزیلی بر روی خودروها، در دست داشتن تصویر بازیکنان و سرمربی تیم صنعت‌نفت و همچنین پخش سرود شاد از جمله مظاهر شادی فوتبال دوستان آبادانی پس از برد تیم بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار