تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۲۱۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقبال مردم دزفول از نایب قهرمان پارالمپیک
عبدالرضا جوکار نایب قهرمان پارالمپیک 2012 در رشته پرتاب نیزه صبح شنبه در میان استقبال گرم و پرشور مردم ورزش دوست و مسوولان محلی وارد دزفول شد.

اقشار مختلف مردم دزفول که با دسته های گل در فرودگاه شهرستان دزفول حاضر بودند از جانباز بسیجی دزفولی آورنده مدال نقره پارالمپیک 2012 جهان به گرمی استقبال کردند.



کاروان استقبال کنندگان با در دست داشتن پرچم پرافتخار و سه رنگ کشورمان، جوکار نایب قهرمان پارالمپیک را از مسیر فرودگاه تا منزل این جانباز افتخار آفرین با شادی و سرور همراهی کردند.

دوستان و اقوام نایب قهرمان پارالمپیک نیز در منزل وی با گل و شیرینی از ورزشکار جانباز خود استقبال کردند.

مسوولان محلی دزفول نیز ضمن حضور در مراسم استقبال از این مدال آور پارالمپیک از ورزشکار جانباز شهرستان دزفول تجلیل کردند.

ˈمصطفی عظیمی فرˈ رییس شورای شهر دزفول نیز در حاشیه استقبال از نایب قهرمان پارالمپیک 2012 به خبرنگار ایرنا گفت: افتخار آفرینی عبدالرضا جوکار تنها متعلق به شهرستان دزفول نیست و این جانبازعزیز، دل همه ملت ایران را شاد کرده است.

وی افزود: این جانباز دزفولی با به اهتزاز درآوردن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پارالمپیک 2012 مایه افتخار و مباهات ملت سرافراز ایران به ویژه مردم خوزستان و دزفول می باشد.

در همین ارتباط سرپرست فرمانداری ویژه دزفول و نماینده مردم دزفول در مجلس نیز طی بیانیه های جداگانه ای نایب قهرمانی عبدالرضا جوکار در پارالمپیک 2012 را تبریک گفتند.

عبدالرضا جوکار در بازی های پارالمپیک 2012 لندن در بخش پرتاب نیزه مدال باارزش نقره را از آن خود کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار