تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۱۴۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی مدیرکل جدید ثبت اسناد واملاک خوزستان
مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان خوزستان معرفی شد .

مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک استان خوزستان یکشنبه با برگزاری مراسمی معرفی و مدیرکل سابق با اعطای حکم بازنشستگی در محل سالن غدیر ساختمان دادگستری استان تودیع و تجلیل شد.

رییس کل دادگستری استان خوزستان دراین آیین با اشاره به حساسیت کار این سازمان اظهار داشت: نیاز به دقت بالا درثبت اسناد و املاک باعث شده است تا پیشرفت در این حوزه به کندی صورت گیرد، از این رو باید نیروی متخصص در این سازمان هر چه بیشتر تربیت شود تا فعالیت ها در این سازمان و به تبع آن در دادگستری در بهترین حالت ممکن انجام شود.

ˈمحمدباقر الفتˈ افزود: در حال حاضر نیروهایی که کارهای عمومی را در این اداره کل انجام دهد زیاد است و باید نیروی متخصص پرورش یابد که این موضوع مهم از مدیر کل جدید تقاضا می شود.

وی افزود: نیروهایی که در این اداره کار می کنند باید نیروهایی امین و معتبر باشند چرا که بسیاری از اسناد املاک و دارایی های استان در این اداره کل وجود دارد که باید امکان دسترسی افراد سودجو و دلال به این مدارک غیر ممکن باشد.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به اهمیت جلب اعتماد عمومی به منظور رویکرد به معاملات رسمی بیان داشت: باید این سازمان به گونه ای عمل کند تا مردم به تنظیم معاملات در دفاتر این سازمان و به سمت معاملات رسمی به جای عادی ترغیب شوند.

این مقام مسوول افزود: هزینه هایی که در دفاتر ثبت اسناد دریافت می شود باید کاهش یابد تا مردم به سمت تنظیم معاملات رسمی هدایت شوند که این مهم در افزایش سلامت روابط مردم در جامعه و معاملات تاثیر بسیار زیادی دارد.

لازم به ذکر است مدیر کل سابق ثبت اسناد و املاک استان ˈ عزیزاله ناصرˈ به مدت چهل و دو سال در اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان فعالیت کرد و با گرفتن حکم بازنشستگی تودیع شد و ˈمهدی اقبالˈ که مدیرکلی ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان را برعهده داشت به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک خوزستان معرفی شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار