تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۱۴۲۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزش از خوزستان
 سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان از حضور ۶ وزنه بردار این تیم در اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور در اهواز خبر داد.

حمید رشیدی اظهار داشت: اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران جهت آمادگی و شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ ازبکستان و گزینشی المپیک ۲۰۲۱ توکیو در اهواز آغاز شده که ۶ وزنه بردار باشگاه فولاد خوزستان به نام های علی داوودی، علی هاشمی، سید ایوب موسوی، حسین سلطانی، محمدهادی پورحسینی و حافظ قشقایی در اردو حضور دارند.

وی در خصوص شرایط تیمش برای حضور در هفته دوم و پایانی رقابت های لیگ برتر کشور گفت: خوشبختانه ورزشکاران ما از شرایط بسیار خوبی برخوردار بوده و تلاش می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. قطعا در هفته پایانی شاهد رقابت جذابی بین تیم های گهرزمین سیرجان، فولاد و ملی حفاری خواهیم بود.

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد با بیان اینکه خوزستان قطب وزنه برداری کشور به شمار می رود افزود: در طی سال های اخیر وزنه برداران بسیار خوبی از خوزستان به تیم های ملی جوانان و بزرگسالان تزریق شدند که در میادین داخلی و خارجی عملکرد بسیار درخشانی داشتند.

کسب ۱۰نشان رنگارنگ تکواندوکاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی کشور

پانزدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور به صورت غیرحضوری در بخش انفرادی، ابداعی و تیمی ویژه آقایان و بانوان ۲۷ دی ماه به مدت ۲ روز برگزار شد که در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال سیدمحمود تفاخ و در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال جمال سهرابی ۲ مدال برنز به گردن آویختند.

همچنین در مسابقات بانوان و در بخش انفرادی ابداعی در رده سنی کمتر از ۱۴ سال زینب قلی لوینه نشان نقره گرفت و در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال هانا موقر صاحب گردن آویز طلا شد. در رده سنی بالای ۱۸ سال هستی بیگی پور به نشان برنز رسید. در بخش تیمی استاندارد تیم خوزستان در رده سنی کمتر از ۱۴ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال صاحب ۲ نشان برنز شد.

در رده سنی کمتر از ۱۲ سال یسنا جلیلی نرگسی به نشان برنز رسید. در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال مهسا عیسی وند نقره گرفت؛ همچنین در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال ستایش گودرزی به نشان برنز رسید.

مسجدسلیمان، میزبان اردوی تیم‌ملی گلف پیشکسوتان شد

اردوی تیم‌ملی گلف پیشکسوتان با صلاحدید فدراسیون به شهرستان مسجدسلیمان واگذار شد.

این اردو از روز ۳۰ دی‌ماه به مدت چهار روز با حضور ۱۵ ورزشکار برگزار خواهد شد که در پایان نفرات برتر به عضویت تیم ملی در می آیند.

منوچهر نصیری از خوزستان به عنوان مربی در این اردو حضور دارد. اردوی مسجدسلیمان، اولین اردوی تیم‌ملی گلف پیشکسوتان پس از همه‌گیری ویروس کرونا است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار