تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۲۱۴۶۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست مهربانی پزشکان بر سر مددجویان کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)
سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) از ارائه خدمات رایگان پزشکی به مددجویان کمیته امداد در بیمارستان راه زینب (س) خبر داد.
  سمیه محیط سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)  گفت: به منظور ارائه خدمات پزشکی و جراحی عمومی رایگان به مددجویان کمیته امداد این شهر در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، امروز پزشک متخصص جراحی در بیمارستان راه زینب (س) مستقر شد.

او با بیان اینکه پزشک متخصص جراحی عمومی انواع معاینه‌ها و عمل‌های جراحی را به صورت رایگان برای مددجویان کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) انجام می‌دهد، افزود: این اتفاق بسیار خوب با پیگیری‌های رویا ایاذری معتمد دفتر ارتباطات مردمی مجلس و نماینده بهداشت و درمان قرارگاه سازندگی و تحول اجتماعی امام علی (ع) اجرایی شده است.

دست مهربانی پزشکان بر سر مددجویان کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)

محیط با بیان اینکه امروز ۲۴ نفر از مددجویان به صورت رایگان ویزیت شدند و اعمال جراحی سرپایی در بیمارستان راه زینب (س) انجام شد، اظهار کرد: آن دسته از مددجویانی که نیاز به عمل‌های جراحی تخصصی دارند به اهواز اعزام می‌شوند، ضمن اینکه پرونده‌های جراحی مربوط به امروز تکمیل شده و مددجویانی که تمایل به ویزیت دارند، می‌توانند با مراجعه به اداره کمیته امداد شهر بندر امام خمینی (ره) جهت نام‌نویسی برای روز‌های آتی حضور پزشکان متخصص جراحی و دندانپزشکی نام‌نویسی کنند.

دست مهربانی پزشکان بر سر مددجویان کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)دست مهربانی پزشکان بر سر مددجویان کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار