تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۲۲۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هافبك نفت آبادان: براي شكست استقلال انگيزه داريم
هافبك تيم فوتبال صنعت‌نفت آبادان معتقد است با انگيزه و باوري كه در بازيكنان تيم وجود دارد، مي‌توانيم استقلال‌تهران را شكست دهيم.
 
عباس مرداسي  اظها‌ر‌كرد: ما براي برد برابر استقلال به زمين مي‌رويم و به نظرم مي‌توانيم سه امتياز اين ديدار را ازآن خود كنيم.
 
وي بيان‌كرد: اميدوارم با تلاش بازيكنان تيم و حمايت تماشاگران بتوانيم با پيروزي در اين مسابقه از اين وضعيت خارج شويم.
 
بازيكن شماره 16 طلايي پوشان نفت‌آبادان درباره تيم حريف گفت: استقلال تيم خوب و بزرگي است و به نظرم بازي‌كردن مقابل اين تيم بزرگ سخت است ولي ما مي‌توانيم اين تيم تهراني را شكست دهيم.
 
وي با بيان‌ اين‌كه ما تيم خوبي داريم و خوب فوتبال بازي مي‌كند، ‌خاطرنشان‌كرد: در صورت پيروزي در اين ديدار مي‌توانيم خودمان را تا ميانه‌هاي جدول بالا بكشانيم.
 
مرداسي عنوان‌كرد: بعضي اوقات بدشانسي‌هايي گريبان‌گير تيم‌مان مي‌شود ولي مطمئن هستم تيم ما مي‌تواند امتياز لازم را به دست آورد و خود را به رده‌هاي بالاتر برساند.
 
اين بازيكن تيم فوتبال نفت آبادان به مديرعامل جديد اين باشگاه اشاره كرد و گفت: خليل صالحي كارنامه خوبي دارد و انسان بزرگي است و اميدوارم با كمك‌هاي او بتوانيم از اين وضعيت خارج شويم.
 
وي ادامه‌داد: با شناختي كه از صالحي دارم به نظرم او مي‌تواند تيم را از اين شرايط خارج كند چرا كه او با دقت تمرينات تيم را زير نظر دارد و مديريت مي‌كند.
 
مرداسي بيان‌كرد: صالحي هر روز با حضور در تمرينات تيم، باعث دلگرمي بازيكنان و بالابردن انگيزه ما مي‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار