تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۲۳۱۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک تحلیلگر سیاسی: صهیونیسم محکوم به نابودی است
 یک تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است، گفت: صهیونیسم پروژه‌ای پرهزینه برای اسرائیل بود و محکوم به نابودی است.

  وحید یامین پور روز چهارشنبه در اجتماع دانشجویان بسیجی در حمایت از مردم‌مظلوم فلسطین در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد دزفول افزود: تقریبا هیچ کدام از مسائل جهان که یک طرف آن آمریکا بوده راه حل سیاسی نداشته است.

وی ادامه داد: بازی‌های سیاسی بخشی از نقشه آمریکا برای رسیدن به اهدافش هستند که ما نباید به این بازی‌ها تن دهیم ولی متاسفانه در برخی مواقع تن داده‌ایم.
این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه تبدیل مبارزات میدانی به مبارزات سیاسی تاثیر زیادی در نگاه ارزشی، اخلاقی و سیاسی فلسطینی‌ها در کرانه باختری داشته است، گفت: یک کودک در غزه به عنوان بزرگترین زندان روباز دنیا با ۲ میلیون نفر جمعیت جان داده و جهان را به اعتراض واداشته است.
چهره برتر هنر انقلاب اسلامی گفت: اسراییل که به زعم خودش یکی از چند ارتش بزرگ دنیا را دارد و در جنگ ۶ روزه چند کشور عربی را شکست داده و اکنون ادعای مدیریت خاورمیانه را دارد، درگیر موشک‌هایی است که نمی‌داند از کجا می‌آیند و بزرگترین ژست دفاعی اش را زیر سوال می‌برند.
وی با بیان اینکه حلقه محاصره اسرائیل هر روز تنگ‌تر می‌شود، افزود: اینکه صهیونیست‌ها و اسرائیلی‌ها تعیین کننده سیاست‌های اصلی در جهان هستند یک خطا است.
یامین پور بیان کرد: هزینه و فایده پروژه صهیونیسم باید همخوانی داشته باشد حال آنکه نیم قرن برای آن هزینه شده و این هزینه‌ها بیش از فایده اش بوده است.
وی با بیان اینکه برای رژیم صهیونیستی ۲ گزینه حذف دفعی و یا حذف تدریجی مدنظر است، افزود: تمام رخدادهای نظامی به ضرر رژیم صهیونیستی و به نفع جبهه مقاومت بوده است و 
فضاسازی رسانه‌ای آنها نیز دیگر جواب نمی‌دهد.

این تحلیلگر سیاسی بیان کرد: یکی از اهداف امام راحل محدود کردن رژیم صهیونیستی بود که اکنون محقق شده است.

 دانشجویان بسیجی در حاشیه این برنامه  با در دست داشتن نوشته هایی با عنوان‌های "فریاد ما در همه جا طنین است، قدس شریف آزادی ات نزدیک است" و " دفاع از فلسطین باعث عزت ماست" نسبت به اقدامات اسراییل کودک کش اعلام انزجار کرده و برای اعزام به فلسطین اعلام آمادگی کردند.

مرجع / ایرنا
برچسب ها: سیاسی
:
:
:
آخرین اخبار