تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۲۲۵۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصوبات زیادی از سفر دولت به خوزستان اجرا نشده است
نماینده مردم مسجد‌سلیمان، لالی و اندیکا در مجلس گفت: بخش زیادی از مصوبات سفر هیئت دولت به خوزستان در دور نخست، دوم و سوم اجرایی نشده است.

اسماعیل جلیلی وضعیت این شهرستان را از نظر اجرای مصوبات سفرهای سه گانه دولت به مراتب بدتر از دیگر شهرهای استان ارزیابی کرد.

وی با ارائه نمونه‌هایی از مصوبات بر زمین مانده است، گفت: ساخت یک بیمارستان در شهرستان مسجد‌سلیمان در دور نخست سفرهای هیئت دولت به خوزستان مصوب شد اما تاکنون خبری از تکمیل و افتتاح آن نیست.

منتخب مردم مسجدسلیمان در مجلس نهم با بیان اینکه امیدی به افتتاح این بیمارستان تا پایان سال‌جاری ندارد، افزود: تاریخ و زمانی برای تکمیل و افتتاح این بیمارستان اعلام نشده است و یقینا این بیمارستان تا پایان عمر دولت دهم نیز افتتاح نخواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: برای ساخت و تکمیل این بیمارستان 43 میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده ولی تاکنون بخشی از این اعتبار تأمین نشده است.

جلیلی با اشاره به مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان تأکید کرد: کمبود امکانات بیمارستانی در این شهرستان باعث می‌شود تا بسیاری از مردم این حوزه انتخابیه برای درمان به شهرهای مجاور مراجعت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تأمین امکانات بهداشتی و بیمارستانی از نیازهای اولیه مردم است، گفت: تأمین امکانات بهداشتی و سلامت جامعه از نیازهای اولیه زندگی شهری است و باید اقدامی فوری در این بخش انجام شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
1
2
صدای شما هم دراومد اخوی!؟
:
:
:
آخرین اخبار