تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۲۷۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: دیدار مقابل سپاهان سخت و سنگین است
 سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: فردا بازی سخت و سنگینی مقابل سپاهان داریم اما تلاش می کنیم کا عملکرد درخشانی در میدان داشته باشیم.

 به گزارش خوزنیوز و به نقل از ایرنا جواد نکونام چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در اهواز اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت پیشکسوت فوتبال خوزستان آقای فرتوت اهوازی را به جامعه بزرگ فوتبال خوزستان و خانواده محترم وی تسلیت عرض کنم و امیدوارم که خداوند به خانواده و بازماندگان مرحوم صبر بدهد.

وی افزود: به خوبی می‌دانیم که سپاهان یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده و همیشه برای کسب جام می‌جنگد و مدعی قهرمانی است.

سرمربی فولاد با بیان اینکه ساختار و شکل باشگاهی آنها واقعا فوق‌العاده است گفت: امیدوارم که فردا برابر این تیم خوب و باکیفیت بتوانیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: ما با سپاهان در لیگ هم بازی سنگینی انجام دادیم و خوشحالیم از اینکه با چنین تیمی بازی خواهیم کرد، امیدوارم که بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را ارائه بدهیم و نتیجه لازم را بگیریم.

نکونام با بیان اینکه شرایط مسابقات حذفی با لیگ فرق می‌کند گفت: شرایط برای هر ۲ تیم متفاوت است. باید تمرکز لازم را در بازی فردا داشته باشیم تا مثل تمام مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم به موفقیت برسیم.

دیدار تیم های فولاد و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه ۲۴ تیرماه در اهواز برگزار می شود.

:
:
:
آخرین اخبار