تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۲۳۵۴۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در مورد انسولینهای قلمی بیشتر بدانیم
 

مصرف انسولین های قلمی و آنالوگ به علت سهولت در استفاده بیماران و اثر بخشی و ایمنی بالاتر نسبت به سایر انسولین ها، رشد چشمگیری در جهان داشته است .

انسولین های قلمی همگی از دسته انسولین های آنالوگ می باشند که در هر بار تعویض نام تجاری قلم به تنظیم مجدد دوز توسط پزشک برای کنترل دقیق قند بیمار نیاز می باشد.

اشتباه رایجی که بیماران در حال حاضر مرتکب می شوند این است که بدون مشورت پزشک با مراجعه به داروخانه بر اساس موجود بودن برند در داروخانه هر بار از یک برند استفاده می نمایند که بعضا در اکثر موارد کنترل قند خون بیمار با دوز برند قبلی از دست می رود.

پس بیماران محترم می بایست حتما

1- از تعویض برند قلم انسولین بدون مشورت پزشک پرهیز نمایند.

2- در صورت امکان از همان کمپانی سازنده که همیشه قلم انسولین آن را تهیه می کنند ، استفاده نمایند.

3- ترجیحا از قلم انسولین که به طور حتم همیشه در دسترس خواهد بود فارغ از بحث تحریم و مشکلات واردات که تولید داخل باشد استفاده نمایند که یکبار تنظیم دوز نمایند و با خیالی آسوده دایما همین داروی در دسترس را با دوز مشخص استفاده نمایند.

 

در حال حاظر تنها قلم انسولین تولید داخل ، با نام تجاری بازالین Basalin در ایران موجود است که این شرکت در حدود 2 سال فعالیت خود به گواهی پزشکان و بیمارانی که از آن استفاده نموده اند بسیار با کیفیت و بهتر از نمونه های خارجی به بیماران کمک نموده است .

علاوه بر این اپلیکیشن رایگان ثبت قند خون روزانه با نام دیابت یار را نیز به بیماران ارائه می نماید که به صورت روز افزون در حال توسعه امکانات این نرم افزار رایگان می باشد.

همین طور واحد حمایت از بیماران این شرکت در اینستاگرام ، کانال تلگرام و با شماره های 24 ساعته 021-88969838 و09212023141 به صورت رایگان در خدمت بیماران عزیز دیابتی می باشد.

#دیابت #انسولین #بازالین # قلم_انسولین

:
:
:
آخرین اخبار