تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۳۵۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
المپیکی های خوزستان؛ جوایز داده نشده و وعده های بر زمین مانده
باوجود اين‌كه انتظار مي‌رفت‌ اهداي جوايز مثل برگزاري آيين تجليل، به موقع و با سرعت صورت بگيرد، متاسفانه المپيكي‌ها و پارالمپيكي‌هاي استان به جز لوح تقدير، هداياي نقدي و تعدادي سكه‌، ساير جوايز خود كه در واقع بخش عمده هداياي در نظر گرفته شده براي آن‌ها بود را دريافت نكرده‌اند


آیین تجلیل از المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌های خوزستان با پيشتازي از ساير استان‌ها انجام شد. در این مراسم بسياري از مسوولان و ارگان‌های استان به پاس قدرداني از افتخارآفريني ورزشكاران استان، هر كدام اهداي بخشي از هدايا را تقبل كردند اما پس از گذشت نزديك به دو ماه از اين دو آيين، بخش زيادي از هداياي ورزشكاران اهدا نشده است.
 
در این مراسم از سوی برخي از مسوولان و ارگان‌ها ازجمله سازمان آب و برق، شركت شهرك‌هاي صنعتي، شركت مناطق نفت‌خيز جنوب، شهرداری‌ها، بانك مسكن و شوراي ورزش استان، هدايايي هم‌چون خودرو، زمين مسكوني و سكه در نظر گرفته شد.
 
براي مطلع‌شدن از دريافت هداياي المپيكي‌ها و پارالمپيكي‌ها به سراغ آن‌ها رفتیم اما باوجود اين‌كه انتظار مي‌رفت‌ اهداي جوايز مثل برگزاري آيين تجليل، به موقع و با سرعت صورت بگيرد، متاسفانه المپيكي‌ها و پارالمپيكي‌هاي استان به جز لوح تقدير، هداياي نقدي و تعدادي سكه‌، ساير جوايز خود كه در واقع بخش عمده هداياي در نظر گرفته شده براي آن‌ها بود را دريافت نكرده‌اند.
 
در مراسم تجليل از المپيكي‌ها، گرشاسبی مسوول ورزش استان به «پيشتازي خوزستان نسبت به سایر استان‌ها در برگزاري اين مراسم اشاره كرد.» انجام به موقع اين مراسم جاي تقدير دارد ولي بهتر بود تلاش مي‌شد تا هدايا به طور كامل در همان روز تجليل به ورزشكاران اهدا مي‌شد. خبرنگار ايسنا به همین منظور و برای روشن شدن علت اهدا نشدن كامل جوايز، با گرشاسبی مديركل ورزش و جوانان استان گفت‌وگو كرد.
 
گرشاسبي در توضيح اين موضوع گفت: خودرو پژو پارس که از سوي شهرداری اهواز برای نواب نصیر‌شلال در نظر گرفته شده بود، در همان روز تجليل به او اهدا شد اما همین نوع خودرو که قرار بود از سوی شهرداري اهواز به جواد حردانی داده شود، در مرحله ثبت سند است و به زودی تقدیم او مي‌شود.
 
 مدیرکل ورزش و جوانان استان درباره زمین‌های مسكوني در نظر گرفته شده برای ایرج اسفندیاری‌فر، حبیب‌الله اخلاقی، نواب نصیرشلال، جواد حردانی و عبدالرضا جوکار نیز عنوان‌کرد: مجوز این زمین‌ها از وزارت راه و شهرسازی گرفته شده و زمین‌ها نیز مشخص شده‌اند و در آینده نزدیک در اختیارشان قرار داده می‌شود.
 
وی همچنین درخصوص سکه‌هایی که قرار بود از سوی شوراي ورزش استان اهدا شود، گفت: تاكنون منتظر دريافت اعتبار لازم بوده‌ايم و تا هفته آینده سکه‌های در نظر گرفته شده را به المپيكي‌ها و پارالمپيكي‌ها تقدیم می‌کنیم.
 
گرشاسبی در پایان این نوید را داد که هدایای در نظر گرفته شده براي مسافران لندن تا آینده نزدیک به آن‌ها اهدا شود.
 
به هر حال نبايد یادمان برود كه این‌ افتخارآفرینان، همان کسانی هستند که در بزرگترين ميدان ورزشي جهان  باعث غرور و شادیِ نه تنها مردم خوزستان، بلكه کشور شدند. پس می‌طلبد مسوولان و ارگان‌های استان هر چه زودتر به وعده‌های خود عمل کنند چرا که عمل به وعده علاوه بر اين‌كه موجب دلگرمی ورزشكاران مي‌شود، زمينه اعتماد آن‌ها به مسوولان را نيز فراهم مي‌كند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: ورزش خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار