تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۳۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست نفت مسجدسليمان: برابر نماينده بافق به نتيجه‌اي غير از پيروزي فكر نمي‌كرديم
سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از پيروزي تيمش برابر سنگ آهن بافق در چارچوب مسابقات ليگ دسته يك كشور گفت: به نتيجه‌اي غير از پيروزي فكر نمي‌كرديم.
 
مهدي مشعلي  درخصوص اين بازي اظهاركرد: تيم ما در اين بازي تنها براي سه امتياز به ميدان رفته بود و به همين منظور بازيكنان ما با جان و دل كار كردند.

 

وي افزود:‌در اين بازي از تمام ابزارهاي ميزباني براي كسب سه امتياز استفاده كرديم و با اين‌كه مستحق زدن گل‌هاي بيشتري بوديم، در دقيقه‌ي پاياني موفق شديم كار حريف را يكسره كنيم.
 
سرپرست تيم نفت مسجدسليمان خاطرنشان‌كرد: حريف تيم خوبي بود و به تنها گل زده خود اكتفا كرده بود ولي ما باتوجه به تعويض‌هايي كه داشتيم و فشار مضاعفي كه به آن‌ها وارد كرديم، موفق شديم بازي را به تساوي بكشانيم و روند مسابقه را عوض كنيم.
 
وي تصريح‌كرد: ‌تيم ما در نيمه دوم هجومي‌تر كار كرد و همين امر باعث شد موقعيت‌هاي زيادي را خلق كنيم و اگر ميرزاپور درون دروازه حريف نبود، بيش از پنج گل به آن‌ها مي‌زديم.
 
مشعلي اظهاركرد: اكنون تيم گسترش فولاد تبريز يكي از تيم‌هاي اصلي تعقيب‌كننده ما است كه  هفته‌ي آينده بايد در خانه، با ما روبه‌رو شود. اگر اين تيم را شكست دهيم با فاصله‌اي كه از نظر امتيازي ايجاد مي‌كنيم، در بالاي جدول حاشيه‌ي امني براي خود ايجاد مي‌كنيم.
 
به گزارش ايسنا، ديدار تيم‌هاي سنگ آهن بافق و نفت مسجدسليمان با برتري 2 بر يك نماينده خوزستان به پايان رسيد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار