تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۳۶۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پزشک متخصص در هفتکل مستقر می‌شود
رئیس شبکه بهداشت و درمان هفتکل از استقرار دو پزشک متخصص در این شهرستان خبر داد.

فرشید بزرگی  اظهار داشت: با رایزنی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انجام شد دو پزشک متخصص در شهرستان هفتکل مستقر می‌شوند.

وی افزود: این پزشکان در زمینه اطفال و داخلی تخصص دارند که مقدمات حضور آنها در شهرشتان هفتکل از طریق دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال انجام است.

به گفته وی، در جلسه‌ای که اواخر مهرماه در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد حضور خانم دکتر بشیرزاده پزشک متخصص اطفال در هفتکل به تصویب رسید و به زودی پس از انجام مراحل اداری و عقد قرداد برای معاینه و درمان کودکان و نوزادان نامبرده مستقر می‌شود.‌

رئیس شبکه بهداشت و درمان هفتکل در خصوص روزهای کاری این پزشک گفت: وی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهردر درمان بستر این شهرستان واقع در کوی شهدا جنب یادمان شهدای گمنام بیماران را معاینه و ویزیت می کند.

بزرگی ادامه داد: با توجه به اجرای طرح پزشک خانواده بیماران به طور نمی‌توانند به طور مستقیم نزد پزشک متخصص بروند بلکه نخست از سوی پزشک عمومی معاینه می‌شوند و در صورت تشخیص پزشک، برای انجام ادامه مراحل درمان باید به پزشک متخصص ارجاع داده می‌شوند.

وی اضافه کرد: در حال رایزنی هستیم تا در تمام روزهای هفته مردم عزیز بتوانند به پزشک متخصص اطفال مراجعه نمایند که امیدواریم پیگیری‌‌ها در این زمینه به زودی به نتیجه برسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هفتکل در خصوص حضور پزشک متخصص داخلی نیز گفت: با هماهنگی و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز این پزشک متخصص نیز تا پایان هفته آینده در شهرستان حضور می‌یابد و به ویزیت بیماران می‌پردازد.

هفتکل دومین شهر نفتی خاورمیانه پس از مسجدسلیمان محسوب می‌شود و از 24 چاه نفت این منطقه سالانه بالغ بر 10 میلیون تن نفت استخراج می‌شود. این شهر با بیش از 50 هزار نفر جمعیت تا کنون از داشتن پزشک متخصص بی بهره‌ بوده است.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ایناز مرادی لرکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
0
0
عالی عالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
0
0
تا الان که خبری نشده
:
:
:
آخرین اخبار