تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۳۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک در رامهرمز
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز گفت: تیم 10 نفری فوق تخصصی جراحی پلاستیک اعزامی از تهران به مدت چهار روز در این شهرستان مستقر خواهند شد.

حسن فرج‌زاده بی‌بالان اظهار داشت: به حول و قوه الهی و در راستای برقراری عدالت و استفاده از امکانات و تخصص‌های پزشکی و رسیدگی به حال محرومان جامعه برای چهارمین بار تیم 10 نفری فوق تخصصی جراحی پلاستیک به زودی در رامهرمز مستقر می‌شوند.

وی در ادامه افزود: این تیم پزشکی را دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی رئیس بیمارستان 15 خرداد تهران و فوق تخصص جراحی پلاستیک و جمجمه، فک و صورت، رهبری می‌کند که به همراه گروه خود داوطلب خدمت در مناطق محروم هستند.

فرج‌زاده همچنین گفت: همه اعمال جراحی که توسط این گروه پزشکی در رامهرمز انجام می‌شود به صورت رایگان خواهد بود و بیماران می‌توانند برای ویزیت و عمل جراحی ناهنجاری‌های مادر‌زادی سر و گردن، شکاف لب و کام و ناهنجاری‌های جمجمه و صورت از 11 تا 14 آبان‌ماه به بیمارستان امام خمینی رامهرمز مراجعه کنند.

وی گفت: بیماران نیازمند باید برای اخذ نوبت با شماره همراه 09356790749 تماس حاصل کرده و یا در ساعات اداری به درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت امام خمینی رامهرمز مراجعه کنند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار