تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۳۶۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان به صدر جدول لیگ صعود کرد
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان با غلبه بر لیان بوشهر به صدر جدول لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور راه یافت.

هما سامری  در خصوص بازی روز گذشته تیم خود و غلبه بر لیان بوشهر اظهار کرد: بازی سختی با صدرنشین جدول داشتیم، تیم لیان نیز در بازی‌های گذشته برنده بازی‌های خود بود و یکی از مدعیان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تاکتیک به‌کار گرفته در این بازی افزود: سعی کردیم از ابتدا نبض بازی را در دست بگیریم و در این خصوص موفق هم بودیم.

هما در پایان با اشاره به اینکه همه تلاش ما در راستای مرتفع ساختن نقاط ضعف تیم است، گفت: تیم ما بدون نقص و کم اشتباه ظاهر شد و این مسئله بسیار جای امیدواری دارد.

 

شکست دادن تیم بسکتبال نفت آبادان سخت است

همچنین سرمربی تیم بسکتبال لیان بوشهر در این باره تصریح کرد: به هر حال شکست دادن تیم نفت آن هم در آبادان کار ساده‌ای نیست، ابتدا برای پیروزی در این دیدار امید زیادی داشتیم اما بازیکنان نفت مانع از رسیدن به این مهم شدند.

وی افزود: شکست دادن صنعت نفت با ظرفیت بالای تیمی و این همه تماشاگر کار بسیار سختی است و هر تیمی را به دردسر می‌اندازد.

رحیم آرمند اضافه کرد: تیم‌های صنعت نفت آبادان و لیان بوشهر از هفته سوم این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 72 بر 59 به سود تیم آبادانی به پایان رسید.

تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در ادامه مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه و از ساعت 16 در سالن چند منظوره 17 شهریور آبادان به مصاف تیم لیان بوشهر رفت و موفق شد با غلبه بر این تیم به صدر جدول رده‌بندی گروه یک صعود کند.

در این دیدار تیم آبادانی برتری محسوسی نسبت به حریف بوشهری خود داشت و توانست در پایان با نتیجه 72 بر 59 تیم لیان بوشهر را از پیش رو بردارد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار