تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۳۶۵۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجدمی: برخی مسئولان در مسیر تیم نفت سنگ‌اندازی می‌کنند
  بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به تداوم اعتصاب این تیم، گفت: باشگاه در حال تلاش است تا مشکلات حل شود اما برخی مسئولان در مسیر تیم سنگ‌اندازی می‌کنند.

مسلم مجدمی اظهار کرد: شرایط تیم نفت خوب پیش می‌رفت و شرایط مهیا بود تا مقابل آلومینیوم اراک یک بازی خوب انجام دهیم و حتی همه نیز دیدند که خیلی خوب بازی کردیم و صدرصد مستحق باخت نبودیم.

وی بیان کرد: اگر داور می‌گذاشت نیمه اول را با همان نتیجه یک بر صفر برنده به رختکن برویم، صدرصد نتیجه بازی تغییر می‌کرد اما داور یک اشتباه بد انجام داد و در دقایق پایانی نیمه اول بازی به تساوی کشیده شد. تصمیم داور در دقایق پایانی نیمه اول تاثیر بدی روی روند بازی تیم ما گذاشت و در نهایت نتوانستیم بازی را ببریم.

بازیکن تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان درباره اعتصاب بازیکنان نفت، گفت: درست است که همه بازیکنان متن مشترکی را در صفحات شخصی خود در اینستاگرام استوری گذاشتیم اما همه اعضای تیم دوست نداریم که تمرین نکنیم ولی مشکلات در حال زیاد شدن است و اگر همین روند ادامه داشته باشد شرایط نفت روز به روز بدتر می‌شود.

وی افزود: مسئولان واقعا باید پای کار بیایند و به تیم کمک کنند. باشگاه در حال تلاش است اما برخی مسئولان در مسیر تیم سنگ‌اندازی می‌کنند و این تیم واقعا ضرر می‌کند. امیدوارم با توجه به این‌که امسال تیم خوبی داریم و می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم، مشکلات حل شود.

این بازیکن تیم فوتبال مسجدسلیمان در ادامه نیز گفت: با تمام احترام به رقبا، ما در تمام بازی‌ها با تمام وجود می‌جنگیم و به فکر برد هستیم. این‌که تمرین هم نمی‌کنیم برای هشدار به مسئولان جهت کمک به تیم است تا دلخوشی مردم مسجدسلیمان آسیب نبیند. این مشکل چندین ساله بوده و باید یک بار برای همیشه حل شود. تیم نفت ریشه‌دار و پرطرفدار است و باید مشکلات آن حل شود تا مردم بدون دغدغه تیم خود را داشته باشند.

مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت
:
:
:
آخرین اخبار