تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۳۶۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حوادث ترافیکی در صدر ماموریت‌های اورژانس جنوب غرب خوزستان است
  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به امدادرسانی به سه هزار و ۲۲۸ مصدوم حوادث ترافیکی در هشت ماهه امسال در حوزه دانشگاه علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و گفت: حوادث ترافیکی در صدر ماموریت‌های اورژانس در جنوب  غرب خوزستان است.

  دکتر سیدنادر نقیبی دوشنبه به مناسبت روز ملی قربانیان حوادث ترافیکی اظهار داشت: علیرغم تلاش‌ صورت‌گرفته و به موقع در این حوادث ترافیکی ۱۴ نفر جان خود را از دست دادند که از این تعداد فوتی، ۹ نفر از شهرستان آبادان ،چهارنفر از شادگان و یک نفر از شهرستان خرمشهر بودند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین علل مرگ و میر پس از سکته‌های قلبی، مغزی و سرطان‌، سوانح رانندگی است و ۳۰ سازمان از جمله خودروساز، راهداری، نهادهای مسئول در صدور گواهینامه تا نهادهای انتظامی و امدادی در ایمن‌سازی تردد و پیشگیری از حوادث ترافیکی نقش‌آفرین هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه تقریبا نیمی از بستری‌های بخش «آی.سی.یو» مصدومان سوانح رانندگی هستند گفت: امید می‌رود بزرگداشت یاد و خاطره مصدومان و متوفیان سوانح رانندگی تلنگری به مردم و مسئولان برای اصلاح رانندگی و ایمن‌سازی خودرو و مسیر برای تردد باشد.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

مرجع / ایرنا
برچسب ها: اورژانس ، حوادث
:
:
:
آخرین اخبار