تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۲۳۶۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كاسيميرو: به ماندن نفت در ليگ برتر اميدوارم
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است عادلانه‌ترين نتيجه در ديدار اين تيم برابر سايپا، تساوي بود.
 
آلفردو كاسيميرو  اظهاركرد: بازي سخت و درگيرانه‌اي بود و هر دو تيم در نيمه اول يكي، دو موقعيت‌ گل‌زني داشتند و به نظرم اين نيمه پاياپاي بود.


 
وي ادامه‌داد: ‌در اوايل نيمه دوم، كمك داور يك خطا به نفع سايپا اعلام كرد كه اين تيم همان ضربه آزاد به دست آمده را وارد دروازه ما كرد.
 
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان‌كرد: ‌بعد از اين‌كه ما گل را دريافت كرديم، تمام بازي دست ما بود ولي متاسفانه نتوانستيم نتيجه را تغيير دهيم.
 
وي درباره تيم حريف گفت: سايپا تيم قوي و قدرتمندي بود و باتوجه به اين‌كه در زمين خود بازي مي‌كرد، از شرايط ميزباني‌اش استفاده كرد.
 
كاسيميرو با بيان اين‌كه از عملكرد بازيكنانم راضي هستم، افزود: آن‌ها تا دقيقه 90 با آن‌كه مشكل بدني دارند، كه البته تاحدودي رفع شده است،‌ با تمام توان بازي كردند اما در كل از نتيجه راضي نيستم.
 
وي در ادامه با اشاره به اين‌كه تا نيم‌فصل قصد جذب بازيكن را نداريم،‌ بيان‌كرد: اكنون بايد نقاط ضعف و قوت تيم را بررسي كنم و بعد از اين‌كه شناخت لازم را به دست آوردم، بازيكن جذب مي‌كنيم.
 
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: باتوجه به اين‌كه به تازگي هدايت تيم را قبول كرده‌ام، به نظرم بازيكنان براي آشنايي با روش و شيوه من، نياز به زمان دارند.
 
وي عنوان‌كرد: چند نفر از بازيكنان تيم در گذشته كه من در اين تيم بودم، حضور داشته‌اند و مطمئن هستم با به دست آمدن شناخت بيشتر بين من و بازيكنان جديد، مي‌توانيم به نتايج خوبي دست پيدا كنيم.
 
كاسيميرو خاطرنشان‌كرد: هدفم از آمدن به آبادان اين است كه تيم را از انتهاي جدول و منطقه خطر دور كنم. من به ماندن در ليگ برتر اميدوار هستم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار