تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۳۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در آبادان
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا خنفری اظهار کرد: اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات نیازمند بودجه مکفی است که در حال حاضر برای هیئت‌های ورزشی شهرستان قادر به تأمین آن نیستیم.

وی افزود: طی جلسه‌ای به رؤسای هیئت‌های ورزشی آبادان نیز اعلام کرده‌ایم که فعلاً وضع بر همین منوال است و انتظار کمک نداشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با بیان اینکه کمی هم باید به فکر دریافت کمک هزینه سازمان‌ها و درآمدزایی بود، گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای ورزش آبادان و تعالی رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان است.

*راه‌اندازی وب‌سایت رسمی اداره ورزش و جوانان آبادان

وی همچنین از برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در آبادان خبر داد و افزود: می‌توانیم این مسابقات را به شکل شکیلی در آبادان برگزار کنیم.

خنفری از راه‌اندازی وب‌سایت رسمی اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد و گفت: از این طریق اخبار ورزشی مورد نظر و به روز از این سایت قابل مشاهده است.

 

*14 میلیارد ریال اعتبار به ورزشگاه 5 مهر سرازیر شده است

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد وضعیت ورزشگاه پنج مهر تصریح کرد: در مجموع از 54 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده به این ورزشگاه فقط 14 میلیارد ریال به اداره رسیده که در بخش تخریب جایگاه فرسوده ورزشگاه، بازسازی پیست دو و میدانی و دیواره‌سازی دور تا دور ورزشگاه به‌کار گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان از هیئت ورزش‌های همگانی به ریاست شهردار آبادان تشکر کرد و ادامه داد: به جرأت می‌توانم بگویم ورزش همگانی این شهرستان در سطح کشور بی‌نظیر است زیرا این نهاد با برنامه‌های منظم هفتگی توانسته موجبات تفریح سالم همشهریان را برآورده کند.

 

*راه‌اندازی پیست قایقرانی در بهمنشیر

وی در ادامه از راه‌اندازی پیست قایقرانی در بهمنشیر خبر داد و خاطرنشان کرد: این مژده را می‌دهیم که تا رسیدن اسکله و قایق‌های تفریحی و حرفه‌ای چبزی نمانده و قصد داریم از بهمنشیر، خروجی را ایجاد کنیم زیرا مردم آبادان فرزند بهمنشیر هستند و می‌توانند از این ظرفیت عظیم قهرمانان به‌نام استفاده کنند.

 

*به فوتبال آبادان توجه ویژه شود

خنفری با اشاره به فوتبال، ورزش پایه‌ این شهرستان بیان کرد: آبادان که مهد فوتبال ایران است باید بازیکنان بومی‌اش را تحت تأثیر نام‌های غیربومی قرار ندهد زیرا آبادان ذخیره‌ای بسیار غنی از فوتبالیست دارد.

وی اضافه کرد: در جلسه‌ای از مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان نیز درخواست کردم که به فوتبال پایه‌ توجه ویژه کند تا هیئت فوتبال بتواند هر سال پدیده‌هایی به این مجموعه اضافه کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان اظهار کرد: به یاد دارم که آبادان تا سال 57، هفت فوتبالیست بومی را در ترکیب اصلی تیم ملی ایران داشت اما امروز این امر کمرنگ‌تر دیده می‌شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار