تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۳۷۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هواداران برای تشویق بازیکنان بومی به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان گفت: هواداران باید برای تشویق و روحیه بخشیدن به بازیکنان بومی به ورزشگاه بیایند.

خبرگزاری فارس: هواداران برای تشویق بازیکنان بومی به ورزشگاه بیایند

علیرضا فیروزی با اشاره به برد بازی روز گذشته تیمش در مقابل شهرداری نوشهر اظهار کرد: تیم شهرداری نوشهر روی ضربات ایستگاهی نفت نوین تسلط کامل داشت.

وی افزود: تیم شهرداری توانست ارتباط بین خط‌های ما را رهبری کند و در نیمه نخست اجازه کار را به ما نداد و حتی به گل دست یافت.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان تصریح کرد: ما نیز پس از باخت ناحقی که در گناوه داشتیم در فرصتی که پیش آمد روی ضعف‌هایمان کار کردیم و 90 دقیقه پر استرس را پشت سر گذاشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در بین دو نیمه سعی کردیم بازیکنان را توجیه کنیم که فوتبال 90 دقیقه است و باید تا دقایق پایانی بازی را به نفع خود حفظ کنیم.

فیروزی در خصوص عدم حمایت تماشاگران حاضر در ورزشگاه از تیمش بیان کرد: با اینکه میزبان بودیم اما استقبال خوبی از بازی نشد و این جای تأسف است.

وی ادامه داد: هواداران باید برای تشویق و روحیه بخشیدن به بازیکنان بومی به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان عنوان کرد: امیدواریم در بازی‌های پیش‌رو با حمایت مضاعف هواداران و تماشاگران در ورزشگاه بتوان بازی‌های بهتری را ارائه کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت نوین در هفته هفتم لیگ دسته دو کشور موفق شد تیم شهرداری نوشهر را در ورزشگاه تختی آبادان با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار