تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۳۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همایش پیاده‌روی خانوادگی در هفتکل برگزار می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان هفتکل از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت ایام دهه ولایت خبر داد.

علی‌اصغر نری‌موسی اظهار داشت: این همایش یازدهمین دوره از همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی است که از سوی اداره ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش صبح روز جمعه 12 آبان ماه 1391 از ساعت 7 صبح از دومین چاه نفت خاورمیانه در پارک نفت هفتکل واقع در جنب میدان انقلاب و روبه‌روی نیروی انتظامی آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی پس از طی دو کیلومتر، بر مزار هفت لاله خونین بال و شهید گمنام شهر واقع در تپه‌های نورالشهدا حضور می‌یابند و به مقام شامخ این شهیدان والامقام و گرانقدر ادای احترام می‌کنند و یادشان را گرامی می‌دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان هفتکل دلیل انتخاب این مسیر را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: جوایزی را که برای اهدا به شرکت کنندگان انتخاب شده، به یاد و تعداد این پرستوهای مهاجر هر کدام شامل هفت قلم است.

نری موسی اضافه کرد: برای تشویق شرکت کنندگان به حضور در ورزش‌های همگانی 49 جایزه در نظر گرفته شده است که هفت جایزه 2 میلیون ریالی از جمله آنهاست.

وی در خصوص دیگر جوایز همایش پیاده‌روی خانوادگی گفت: از 49 جایزه در نظر گرفته شده هفت جایزه یک میلیون ریالی و هفت جایزه نیز 700 هزار ریالی است.

به گفته این مقام مسئول، 28 جایزه باقی مانده 500 هزار ریالی، 300 هزار ریالی، 200 هزار ریالی و 100 هزار ریالی هستند که از هر کدام به هفت نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان هفتکل با اشاره به اینکه این دومین همایش پیاده‌روی خانوادگی است که در سال 1391 برگزار می‌شود، افزود: نخستین همایش 18 فروردین به استقبال از اجلاسیه سرداران، امیران و 253 شهید شهرستان هفتکل با حضور گسترده مردم ورزش دوست برگزار شد.

نری‌موسی افزود: به منظور اعتراض به ساخت فیلم موهن آمریکایی اسراییلی و اهانت به پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) همایش پیاده‌روی خانوادگی هفتکل با شعار «محمد رسول الله» برگزار خواهد شد.

مرجع / فـارس
برچسب ها: هفتکل ، اخبار هفتکل
:
:
:
آخرین اخبار