تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۳۷۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
3 پیروزی و 3 شکست حاصل کار نمایندگان خوزستان
در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور و هفته چهارم لیگ دسته سوم کشور، سه پیروزی و سه شکست برای نمایندگان خوزستان رقم خورد.
 
 هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور روز یکشنبه (هفتم آبان ماه) برگزار شد و تیم فولادنوین خوزستان که هفته گذشته برابر نفت و گاز گچساران متحمل شکست شده بود، در این هفته میزبان تیم صنعت ساری بود و موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهد. تیم نفت نوین آبادان نیز در این هفته میزبان تیم نوژن مازندران بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کند.
                                                                                                                                           
همچنین تیم نفت امیدیه که هفته گذشته در یک بازی پرگل مقاوت تهران را شکست داده بود، در این هفته میهمان تیم چوکا تالش بود و بازهم موفق شد با نتیجه 3 بر صفر میزبان خود را شکست دهد و با دست پر به خانه بازگردد اما تیم شهرداری دزفول که در هفته گذشته از سد استیل‌آذین گذشته بود در این هفته میهمان تیم سپیدرود رشت بود كه با شکست 3 بر یک برابر میزبان خود با دست خالی به خانه بازگشت.
                                                                                                               
همچنین در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور که در همین روز انجام شد، تیم شهرداری ماهشهر پس از تساوی هفته گذشته برابر شهرداری ممسنی، در این هفته میهمان تیم امید کیش بود كه با یک گل از حریف خود شکست خورد. تیم سیمان بهبهان نیز که در هفته گذشته برابر مس شهر بابک به تساوی دست یافته بود، در این هفته میهمان تیم کارگر بن گز بود و با شکست 2 بر صفر برابر میزبان خود، دومین شکست خوزستانی‌ها را در این هفته از رقابت‌ها رقم زد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار