تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۳۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امکانات ورزشی پاسخگوی نیاز ورزشکاران ایذه‌ای نیست
رئیس هیئت فول کیک بوکسینگ ایذه گفت: امکانات ورزشی موجود در سطح شهرستان نیازهای ورزشکاران را پاسخ نمی‌دهد.

بهنام شهولی  اظهار داشت: رشته‌های ورزشی زیادی در سطح شهرستان ایذه فعال هستند اما امکانات ورزشی خیلی کمتر از نیاز ورزشکاران است.

وی افزود: در نبود امکانات ورزشی مناسب، ورزشکاران ایذه مجبورند در جاهای غیر استاندارد و با مشکلات زیاد به تمرین بپردازند ولی در کنار دوستان خود حضور می‌یابند و تمام تمرینات را بر اساس زمان بندی انجام می‌دهند.

این ورزشکار ایذه‌ای یکی از رشته‌های ورزشی مورد علاقه ورزشکاران این شهرستان را ورزش‌های رزمی عنوان کرد و گفت: در رشته‌های رزمی قهرمانان زیادی در سطح استان، کشور، آسیا و جهان داریم که با کمترین امکانات تمرین می‌کنند اما در عین حال موفقیت‌های زیادی را برای شهر خود و کشور به ارمغان آورده‌اند.

وی اضافه کرد: با همه مشکلات و معضلاتی که در ورزش ایذه به ویژه در رشته‌های رزمی وجود دارد ولی با این حال هم ورزشکاران ما به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردند و دست از ورزش مورد علاقه خود برنمی‌دارند.

این مربی فول ‌کیک‌ بوکسینگ در خصوص دیگر مشکلات ورزشکاران شهرستان ایذه اظهار داشت: بیشتر ورزشکارانی که در مسابقات مختلف حضور می‌یابند با هزینه شخصی خود در مسابقات شرکت می‌کنند.

شهولی اضافه کرد: با اینکه ورزشکاران ما از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار نیستند ولی با این حال هم حاضرند خودشان هزینه‌ها را بپردازند ولی در مسابقات حضور یابند و مدال‌هایی را کسب کنند.

این مقام مسئول در ورزش ایذه نبود امکانات برای تمام رشته‌های ورزشی را یکی از مهمترین مشکلات شهرستان بیان کرد و گفت: ورزشکاران علاوه بر نداشتن فضای مناسب برای تمرین و کمبود امکانات ورزشی حتی لباس مناسب برای ورزش کردن و تمرین ندارند زیرا قدرت خرید این لباس‌ها را ندارند.

وی با انتقاد از کم کاری مسئولان ورزش گفت: با اینکه ورزش‌های رزمی طرفداران زیادی در شهرستان ایذه دارند اما با آن‌ها آنگونه که باید و شاید و به نحو شایسته‌ای برخورد نمی‌شود.

مرجع / فـارس
برچسب ها: ایذه ، اخبار ایذه
:
:
:
آخرین اخبار