تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۳۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث پارک بزرگ شوش و کمبود اعتبار
رئیس شورای اسلامی شهر شوش علت کندی احداث پارک بزرگ این منطقه را کمبود اعتبار و مشکلات مالی عنوان کرد.

سید عباس موسوی اظهار داشت: احداث پارک بزرگ این شهر قرار بود در اسرع وقت به پایان برسد اما کمبود اعتبار، این پروژه را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات زیرساختی تفریحی شهرستان شوش با جدیت در حال پیگیری هستیم و با وجود تهیه طرح کلی برای اجرای این پروژه بزرگ در حال حاضر مشغول رفع برخی مشکلات این طرح هستیم.

موسوی خاطر نشان کرد: یکی از پروژه‌های نیمه تمام شهر شوش پارک بزرگ شهرداری است که به دلیل کمبود منابع مالی و همچنین اختلافات بین میراث فرهنگی در خصوص زمین مورد نظر با شهرداری کار آن به کندی انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شوش با تاکید بر اینکه برای احداث پارک شهر امسال اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر با منابع داخلی شهرداری در حال انجام این پروژه هستیم و باید استانداری در این زمینه کمک کند.

موسوی همچنین از خرید مبلمان شهری این پارک توسط شهرداری خبر داد و گفت: برای محقق کردن این طرح بزرگ شهرداری با وجود تمام مشکلات در حال انجام کارهاست.

به گزارش خبرگزاری فارس، پارک بزرگ شهر شوش در زمینی به مساحت 28 هکتار از سال 1389 کلنگ زنی شده است و تاکنون پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته است که این امر موجب نارضایتی مردم به علت نبودن مکان تفریحی مناسب در شهر شوش شده است.

مرجع / فـارس
برچسب ها: شوش ، اخبار شوش
:
:
:
آخرین اخبار