تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۳۸۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک شهر جدید در خوزستان
معاون فرماندار اندیمشک از تبدیل شدن روستای بیدروبه به شهر خبر داد و گفت: همه امور لازم برای این تغییرات در حال انجام است.

غلامعلی بلندنظر عصر امروز اظهار داشت: روستای بیدروبه در شرایط کنونی به شهر تبدیل شده است و مقدمات امر در این باره فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه پرونده ارتقای این روستا به شهر از فرمانداری اندیمشک ارسال شده است، افزود: پرونده این روستا در کمیسیون سیاسی دفاعی نهاد ریاست جمهوری مطرح شده است و تبدیل شدن این روستا به شهر مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس در این باره تأثیر فراوانی داشت، خاطر نشان کرد: نماینده، فرماندار و مسئولان ملی و استاندار خوزستان در این ارتقا نقش زیادی داشته‌اند.

بلندنظر با اشاره به اینکه این شهر صاحب شهرداری خواهد شد، افزود: در آینده نزدیک این شهر جدیدالتاسیس صاحب شورای اسلامی شهر و شهرداری خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: این روستا شرایط جغرافیایی خاصی دارد و به این دلیل بیدروبه به شهر ارتقا پیدا کرد و مقدمات چنین تغییراتی مهیا شده است.

معاون فرماندار اندیمشک افزود: این شهر جدیدالتاسیس در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه زیادی خواهد بود و این روند با تاسیس شهرداری این شهر آغاز می‌شود.

به گزارش  فارس، بیدروبه در بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک واقع است و از مناطق محروم این شهرستان به شمار می‌آید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
خبرنگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
2
0
متاسفانه اخبار کذب رو انتشار می دهید
بلند نظر معاون فرماندار نیست و بیدروبه هم شهر نشده
خواهشا دقت بیشتری داشته باشین
بلند نظر بخشدار الوار در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا این خبر را رسما تکذیب کرد
یه اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
1
هههههههههههههههههه
خود اندیمشک زورکی شهر شده اونوقت میگید بیدروبه ..................
ههههههههههههههههه
اگه شما اخبار کذب ندید تو این وضع و اوضاع به چی بخندیم ما ؟؟؟؟؟؟؟
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
0
0
جناب آقای اندیمشکی . دو حالات موجود داره یا شما اصلا اندیمشکی نیستین...و نظر مغرضانه دارید و یا اندوخته سواد و اطلاعات شما بسیار کم بوده و از پیشینه تاریخی و شهریت آن بی اطلاعید . لازمه به اطلاعتون برسونم اندیمشک در زمانی که برخی شهرها در وضع فجیع بهداشتی و فرهنگی بوده اند دارای بهترین سینماها ،هتل ها ، پاساژها و کتابخانه و دیگر مظاهر شهری بوده و دارای بالاترین آمار باسوادان در کشور می باشد که کتاسفانه به دلایلی از پیشرفت بازماند .من با اینکه اندیمشکی نیستم ولی اطلاعاتم از شما خیلی بیشتره .مرسی
:
:
:
آخرین اخبار