تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۳۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
يك نفر در سيل بهبهان جان باخت
مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان گفت: با وقوع سيل در شهرستان بهبهان، انديمشك و باغملك، در دو روز گذشته خدمات‌رساني لازم توسط امدادگران هلال احمر انجام شد.

علي‌عسكر ظاهري  اظهار كرد: در روزهاي هفتم و هشتم آبان ماه شاهد جاري شدن سيل در برخي نقاط استان از جمله بهبهان بوديم كه امدادگران هلال احمر شهرستان به سرعت وارد عمل شدند.
وي ادامه داد: در عمليات امداد و نجات در بهبهان، 80 تا 90 نفر در معرض خطر بودند كه نجات داده شدند. در اين ميان خودرويي در مسير سيلاب قرار داشت كه توسط نيروهاي امدادي خدمات‌رساني شد كه يكي از سرنشينان نجات يافت و متاسفانه سرنشين ديگري كه يك خانم مسن بود در اين حادثه جان باخت.
مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: نيروهاي امداد و نجات هلال احمر تا فروكش كردن سيلاب در محل حضور داشتند و افراد نجات‌يافته به محل‌هاي امن هدايت شده و اسكان يافتند. بدين ترتيب كمترين خسارات را در اين شهر شاهد بوديم.
ظاهري افزود: در روستاي آبديد مازو در انديمشك نيز سيل جاري شد كه خانه‌هاي در معرض خطر امدادرساني و ساكنان روستا سامان‌دهي شدند. جهت اسكان عشاير و روستاييان اين منطقه، 18 تخته چادر اختصاص داده شد و در مجموع 84 نفر از ساكنان منطقه نجات داده شده و امدادرساني شدند.
وي گفت: شدت سيل در باغملك به مراتب كم‌تر از دو شهر ديگر بود كه سيل‌زدگان در اين شهر نيز توسط امدادگران خدمات‌رساني شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار