تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۳۸۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در تيم استقلال‌اهواز فقط يك نفر مشكل مالي دارد و بس!
مديرعامل باشگاه استقلال اهواز معتقد است به جز سرمربي مستعفي تيم، تاكنون كسي از نظر مالي مشكلي نداشته است!
 
كارون يعقوبي‌نژاد  اظهاركرد: سرمربي تيم هنوز مشخص نشده و ما فعلا با هيچ شخصي براي هدايت تيم صحبت نكرده‌ايم. فعلا مكوندي در مقام مربي، تيم را هدايت مي‌كند و اگر نتايج تيم در بازي‌هاي آينده خوب باشد، نيازي به تغيير در كادر فني نمي‌بينيم و وي سرمربي تيم مي‌شود. البته مكوندي چه سرمربي شود و چه مربي باقي بماند، كادر فني را تقويت مي‌كنيم.


 
وي با بيان اين‌كه ما عملكرد كادر فني و سرمربي سابق تيم را بررسي كرديم، توضيح‌داد: حرداني بايد در شش بازي كه به عنوان سرمربي بود، 18 امتياز مي‌گرفت ولي در اين تعداد بازي، پنج امتياز گرفت. او همه مسايل تيم را به مشكلات مالي ربط مي‌دهد در حالي كه تنها كسي كه در تيم درباره مسايل مالي ابراز نارضايتي كرد فقط خودش بود.
 
مديرعامل باشگاه استقلال اهواز با اشاره به اين موضوع كه چند شب گذشته با بازيكنان جلسه داشتم و آن‌ها  تاكنون از نظر مالي مشكلي نداشته‌اند، اضافه‌كرد: مشكلات مالي باشگاه دو، سه بخش دارد؛ ما در حال حاضر راحت به شهرستان‌ها سفر و البسه بازيكنان را از نوع خوبش تهيه مي‌كنيم.
 
وي با بيان اين‌كه باشگاه بدهي آنچناني ندارد، تصريح‌كرد: 80 درصد قراردادهاي سال گذشته را پرداخت كرده‌ايم، با تعدادي از بازيكنان تسويه‌حساب كرديم و فقط چهار يا پنج بازيكن كه در حال حاضر هم در تيم ما هستند، از سال گذشته 20 درصد طلب دارند.
 
يعقوبي‌نژاد افزود: بعضي افراد طوري مي‌گويند 20 درصد از قراردادهاي سال گذشته مانده، كه انگار 50 نفر از باشگاه طلب‌ دارند در صورتي‌كه فقط چهار يا پنج نفر هستند. اين در حالي است كه خيلي از تيم‌ها، 50 تا 60 درصد قراردادهاي سال گذشته خود را پرداخت نكرده‌اند.
 
وي در پاسخ به اين پرسش كه باتوجه به اين‌كه سرمربي سابق تيم‌ نسبت به جذب بازيكن در نيم‌فصل جاري احساس نياز كرده بود، آيا قصد جذب بازيكن داريد؟ گفت: ما بازيكناني خوبي داريم و در نيم‌فصل اول احتياج به جذب فردي نداريم اما اگر در نيم‌فصل دوم احساس نياز كرديم، بازيكن جذب مي‌كنيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار