تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۳۸۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تكميل بيمارستان جديد رامهرمز تا آذرماه
فرماندار رامهرمز گفت: بيمارستان اين شهرستان كه از پروژه‌هاي مهر ماندگار است، 95 درصد پيشرفت داشته و تا آذر ماه تكميل مي‌شود و در حال حاضر كارهاي جزئي و داخلي ساختمان باقي مانده كه در حال انجام است.



علي‌اصغر قوچاني  اظهار كرد: براي تجهيز اين بيمارستان نيز بايد دانشگاه علوم پزشكي اهواز و وزارت بهداشت اقدام كنند كه پي‌گير اين موضوع نيز هستيم.
وي افزود: ساخت اين بيمارستان از 12 سال پيش آغاز شده كه به دلايل متعدد در برهه‌هاي زماني متوقف شد. پس از ‌آن در مصوبات سفرهاي رياست جمهوري قرار گرفت و كار ساخت آن دوباره شروع شد و پيشرفت كرد.
قوچاني تصريح كرد: بيمارستان جديد رامهرمز 100 تخت‌خوابي است و با تجهيزات مناسب تجهيز خواهد شد. بيمارستان قبلي نيز 110 تخت‌خوابي است و قرار بود با ساخت بيمارستان جديد، بيمارستان قديمي غيرفعال شود ولي تصميم گرفته شده كه بيمارستان قديمي نيز همچنان فعال باقي بماند و بيمارستان جديد به عنوان بيمارستان مركزي فعاليت كند.
فرماندار رامهرمز گفت: به دليل اين‌كه بيماراني از شهرستان‌هاي هم‌جوار از جمله رامشير نيز براي درمان به رامهرمز مراجعه مي‌كنند، تعداد بيماران زياد است و به فعاليت هر دو بيمارستان جديد و قديم نياز است.
وي افزود: بيمارستان قديمي در حال تعمير و برخي از بخش‌هاي آن در حال نوسازي است.
:
:
:
آخرین اخبار