تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۳۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله شفيعي:مي‌خواهند ولايت را از ما بگيرند
نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري گفت: مقام معظم رهبري در مقابل منطق نادرست آمريكا براي وارد مذاكره شدن ايستادگي كرده است. با اينكه ما تضمين مي‌كنيم كه استفاده اتمي و غیرصلاح آمیز از انرژي هسته‌اي نمي‌كنيم ولي آنها حق ما را به رسميت نمي‌شناسند، پس مذاكره با آنها براي چيست؟



آيت‌الله سيدعلي شفيعي در همايش فرماندهان و پيشكسوتان دفاع مقدس كه چهارشنبه 10 آبان ماه در سالن بهشت هويزه برگزار شد، اظهار كرد: در اسلام بازنشستگي وجود ندارد و هر چه بيشتر پيش‌روي شاغل‌تر مي‌شوي، زيرا انسان تا زنده است بايد كار و فعاليت كند.
وي افزود: در جبهه، دوستان بسياري را از دست داديم و خاطرات بسياري از اين دوستان و پيشكسوتان وجود دارد و با اين‌كه كتب بسياري در اين زمينه نوشته شده است ولي رهبر معظم انقلاب با اين حال گفته‌اند كه كتاب كم نوشته شده است. كساني كه خاطراتي از دفاع مقدس دارند بايد بنويسند و نهادينه كنند تا در ابعاد مملكت جريان پيدا كند و آيندگان اين خاطرات را تحليل و بررسي كنند و فرهنگ جبهه به دست آيد.
آيت‌الله شفيعي گفت: كساني كه سوابق و خاطراتي از دفاع مقدس دارند بايد آنها را بنويسند و يكي از ارزش‌هاي پيشكسوتان نيز همين مساله است. همه چيزهايي كه درباره جنگ بدر خوانده مي‌شود در جنگ تحميلي نيز واقع شد. كساني كه در جنگ بدر شركت داشتند عنوان بدريون گرفتند و اسلام براي آنها حساب خاص و احترام خاصي قائل شد. وقتي آن حساب‌ها که در جنگ بدر وجود دارد چرا در جنگ تحميلي نبايد وجود داشته باشد. مگر جنگ بدر چه تفاوتي با دفاع مقدس دارد؟
نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري با تاكيد بر اين كه بايد از ولايت بهره‌ برد، عنوان كرد: همه شهادت‌ها و جنگيدن‌ها براي ولايت بود و اين ولايت بسيار مهم و بركات والايي دارد. دهه ولايت فرصتي است كه از مواهب آن بايد استفاده شود، زيرا دشمن كمر خود را بسته است كه ولايت را از ما بگيرد و ما را از ولايت جدا كند. گروه‌هاي وهابيت و القاعده و غيره همه براي جدا كردن ولايت است زيرا دشمن فهميده كه ولايت چه نقش مهمي دارد.
وي ادامه داد: همه انفجارها در افغانستان و پاكستان در مناطق شيعه‌نشين اتفاق مي‌افتد و در سوريه شيعيان را سر مي‌برند، در ميانمار مسلمانان را قتل‌عام مي‌كنند و اين يعني دشمن جنگ صليبي اعلام‌نشده‌اي را آغاز كرده و عليه تشيع جنگ به راه انداخته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار