تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۳۹۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست نفت مسجدسليمان: تلاش‌مان عقب‌نماندن از كورس رقابت‌ها است
سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پيش از بازي تيمش برابر گسترش فولاد تبريز در هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور گفت: تمام تلاش‌مان اين است كه از كورس رقابت‌ها عقب نمانيم.
 
مهدي مشعلي  اظهاركرد: تيم ما همچنان با روحيه و انگيزه بالايي به مصاف حريفان خود مي‌رود و هيچ گاه به دور شدن از صدر جدول نمي‌انديشد.


 
وي افزود: اين ديدار نيز براي ما حكم يك بازي شش امتيازي را دارد و از آن جا كه در خانه‌ي خود بازي مي‌كنيم بايد با حداكثر امتياز، اين ديدار را پشت سر بگذاريم.
 
سرمربي تيم نفت مسجدسليمان ادامه‌داد: شناخت خوبي از حريف خود به دست آورده‌ايم و تمام تمركزمان بر اين است كه از حريف امتياز بگيريم.
 
وي بيان‌كرد: تيم حريف براي رويارويي با ما استرش زيادي دارد چون در هفته‌هاي گذشته، تيم ما نشان داده كه به راحتي به حريف خود امتياز نمي‌دهد.
 
مشعلي اظهاركرد: تيم ما ممكن است در برخي هفته‌ها از نظر جايگاه، يكي، دو پله بالا و پايين شود ولي اين شرايط در جدول امري عادي است و تنها تلاش ما قرارگرفتن در صدر جدول با اختلاف زياد است.
 
وي افزود: جمال حرداني، همايون گراوند و مصطفي يرفي مصدومان ما هستند ولي سعي مي‌كنيم آن‌ها را به اين بازي برسانيم.
 
به گزارش ايسنا، ديدار تيم‌هاي نفت مسجدسليمان و گسترش فولاد تبريز از هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور، روز پنجشنبه (11 آبان‌ماه) در مسجدسليمان انجام مي‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار