تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۳۹۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاسم پور: هرگز برای مربیگری به آبادان نمی آیم
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از تساوی تیمش برابر صنعت نفت گفت: همیشه برای تیم صنعت نفت احترام خاصی قائل بوده ام اما هرگز برای مربیگری به این تیم نمی آیم.

ˈابراهیم قاسمپورˈ سرمربی تیم مس کرمان در نشست خبری بعد از بازی تیم های نفت آبادان و مس کرمان افزود:وی اظهار داشت: در آبادان سختی های زیادی کشیدم اما حتی اگر بیکار باشم یا با تاکسی کار کنم هرگز برای مربیگری به آبادان نخواهم آمد.

http://media.irna.ir/1391/13910810/80396108/80396108-3345663.jpg

وی در خصوص بازی گفت که ما می توانستیم بازی را از تیم صنعت نفت ببریم اما بی دقتی مهاجمین ما باعث از دست دادن سه امتیاز شد.

قاسمپور افزود: تیم صنعت نفت در نیمه اول بهتر از ما بود اما موقعیت آنچنانی برای گل زدن نداشت.

سرمربی تیم مس کرمان در خصوص نیمه دوم این دیدار گفت: توان بازیکنان صنعت نفت در نیمه دوم تحلیل رفت و تیم مس در این نیمه خیلی بهتر از نفتی ها بازی کرد.

قاسمپور با ابراز تعجب از سکوهای خالی ورزشگاه تختی آبادان اظهار داشت: هرگز ورزشگاه تختی را اینگونه خالی از تماشاگر ندیده بودم اما عملکرد نامطلوب تیم نفت در این فصل باعث قهر تماشاگران آبادانی با این تیم شده است.

سرمربی مس کرمان افزود: البته تماشاگران آبادانی عجول و کم حوصله هستند و خیلی زود از تیمشان انتقاد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مساله به دیگر شهرهای کشور از جمله کرمان هم منتقل شده اما به اندازه آبادان این اعتراضات گسترده نیست.

قاسپور گفت: مربی برای پیشبرد برنامه هایش نیاز به حمایت و آرامش دارد و امیدوارم تماشاگران آبادانی این آرامش را به تیم صنعت نفت بازگردانند.

تیم فوتبال مس کرمان عصر چهارشنبه و از هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه مساوی بدوم گل متوقف شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار