تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۳۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همایش پیاده‌روی خانوادگی در اهواز برگزار می‌شود
معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهردار منطقه 4 اهواز از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیرخم خبر داد.

موسی خنافره  اظهار داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح روز جمعه دوازدهم آبان ماه ساعت 8 و 30 دقیقه همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم در منطقه پردیس برگزار می‌شود.

وی در خصوص نقطه پایان همایش پیاده‌روی اهواز گفت: شرکت کنندگان در این همایش مسیر سه کیلومتری پارک شهدای پردیس تا میدان بهزیستی را پیاده طی می‌کنند و پس از طی مسیر در نقطه پایان گردهم می‌آیند.

به گفته معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهردار منطقه 4 اهواز، تمام کسانی که در این همایش شرکت می‌کنند در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند و به تعدادی از شرکت کنندگان در همایش پیاده روی خانوادگی اهواز به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

این مقام مسئول یکی از اهداف برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی را گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ‌مرد کوچک خوزستان یعنی سردار شهید بهنام محمدی عنوان کرد و گفت: این شهید 13 ساله نخستین شهید نوجوان دفاع مقدس است که در شهر مسجدسلیمان دیده به جهان گشود و پس از خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی در 28 مهرماه سال 1359 در خرمشهر قهرمان شربت شهادت را نوشید و امسال نیز به عنوان یکی از شهدای شاخص سال 1391 معرفی شده است.

خنافره همچنین برگزاری همایش دوچرخه‌سواری را یکی دیگر از برنامه‌های اجرا شده به مناسبت دهه ولایت عنوان کرد و گفت: این همایش همزمان با عید سعید قربان در بلوار گلستان انجام شد که در پایان به منظور تشویق همگان به رعایت مسائل ایمنی به قید قرعه به 15 نفر از شرکت کنندگان 15 کلاه کاسکت اهدا شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار