تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۳۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه کتاب در رامهرمز برپا می‌شود
 رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رامهرمز از برپایی نمایشگاه کتاب شهرستان در هفته کتاب امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، عبدالکریم سالمی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی این شهرستان در هفته کتاب سال 91 با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مطالعه و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم جشن کتاب امسال در دو سطح کتابخانه و شهرستان انجام می‌شود و همه کتابخانه‌های عمومی و اداره شهرستان جشن کتاب و کتابخوانی به همراه تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی را برگزار خواهند کرد.

سالمی ادامه داد: در این هفته کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامهرمز توسط دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم، مسئولان شهرستان مورد بازدید قرار خواهد گرفت و یک روز به عنوان عضویت رایگان اعلام خواهد شد که عموم مردم در این روز به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی رامهرمز درخواهند آمد.

وی همچنین از ارسال پیامک توسط کتابخانه‌های عمومی شهرستان به اعضا و عموم مردم در خصوص اهمیت مطالعه و کتابخوانی و دیدگاه‌های بزرگان علمی و دینی خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته امام جمعه شهرستان در خطبه‌های نمازجمعه به اهمیت بحث مطالعه و کتابخوانی اشاره خواهد کرد و گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان داده خواهد شد.

سالمی گفت: در این هفته نمایشگاه کتاب در شهرستان با بیش از سه هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف، علمی، دینی و تاریخی از تاریخ 20 آبان به مدت 10 روز در کتابخانه عمومی این شهرستان برپا خواهد شد و عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کرده و با تخفیف مناسب خرید کنند.
:
:
:
آخرین اخبار