تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۴۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایستادن خوزستان در رده سوم لیگ برتر پومسه کشور

هفته های اول، دوم و سوم دور برگشت لیگ برتر پومسه کشور با قرارگرفتن تیم خوزستان در جایگاه سوم به پایان رسید.


داوود رسولی زاده، مسوول کمیته پومسه هیات تکواندو  خوزستان اظهارکرد: این رقابت ها روز جمعه (12 آبان ماه) در خانه تکواندو تهران برگزار شد.

 وی بیان کرد: تا این هفته از رقابت ها تیم گیلان در مکان نخست ایستاده است و تیم های تهران و خوزستان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.

مسوول کمیته پومسه هیات تکواندو خوزستان عنوان کرد: خودم که در رده سنی 30 تا 40 سال در این مسابقات شرکت کرده بودم، توانستم مقام دوم را به دست آورم. احمد اناری نیز که در همین رده سنی حضور داشت و رضا حسین زاده در رده سنی 14 تا 17 سال، نتوانستند مقام قابل توجهی به دست آورند. 

وی ادامه داد: همچنین محمود تفاخ، کیهان اکبری و احمد رشوندی که بازیکنان رده سنی 40 تا 50 سال تیم استان هستند در این مسابقات به ترتیب در مکان های پنجم، ششم و نهم قرار گرفتند. همین بازیکنان که در بخش تیمی بالای 29 سال نیز شرکت کرده بودند، عنوان سوم را به دست آوردند.

رسولی زاده درباره عملکرد بازیکنان استان گفت: بازیکنان مان در این هفته های دور برگشت نسبت به دور رفت عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و از لحاظ کیفی در سطح خوبی قرار داشتند و مطمئنا در هفته های آینده وضعیت مان بهتر نیز خواهد شد. سایر تیم ها نیز با آمادگی خوبی وارد مسابقات شده بودند و شاهد رقابت های نزدیکی بودیم.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار