تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۴۰۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیگیری رفع مشکلات منطقه کوی علی آباد اهواز
مشکلات منطقه کوی علی آباد (بروال) با جدیت پیگیری و رفع می‌شوند.
 سرپرست فرمانداری اهواز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کوی علی آباد (بروال) اهواز ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی افزود: شرکت آب و فاضلاب با هماهنگی شهرداری توسعه و ترمیم شبکه آبرسانی این منطقه را در مدت یک ماه انجام دهد.پیگیری رفع مشکلات منطقه کوی علی آباد اهواز

مسعود فلاحی با اشاره به وضعیت نامناسب نخاله‌های ساختمانی به ویژه در ورودی این منطقه گفت: جمع آوری نخاله‌های ساختمانی کوی علی آباد در مدت یک ماه توسط شهرداری انجام شود و گزارش قبل و بعد از اجرای کار به فرمانداری اعلام شود.

سرپرست فرمانداری اهواز افزود: شرکت توزیع برق اهواز پس از تعیین حریم توسط شهرداری منطقه در مدت زمان یک ماهه نسبت به تامین روشنایی کوی علی آباد و سه راه فرودگاه اقدام کند.

فلاحی با اشاره به فرسوده بودن مدرسه کوی علی آباد گفت: آموزش و پرورش نسبت رفع مشکلات و تعیین تکلیف این مدرسه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: برای مدرسه، پایگاه سلامت و زمین ورزشی در کوی علی آباد از طریق شرکت مناطق نفت خیز جنوب پیگیری می‌شود.

سرپرست فرمانداری اهواز در ادامه به مشکلات فرهنگی در این منطقه اشاره کرد و گفت: پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات و تامین پکیج‌های فرهنگی برای اهالی این‌منطقه انجام می‌شود.

فلاحی در پایان گفت: معتمدان و اهالی منطقه جلسات بررسی مشکلات را مستمر برگزار کنند. ضمن اینکه فرمانداری نیز پشتیبانی، پیگیری و هماهنگی لازم با ادارات و دستگاه‌های اجرایی را انجام می‌دهد.
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار