تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۴۰۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پارک‌های شادگان نوسازی می‌شوند
شهردار شادگان گفت: کار بازسازی پارک‌های این شهرستان از جمله بزرگ‌ترین پارک این منطقه که با عنوان استقلال نامگذاری شده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

توفیق آلبوناصر اظهار کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کار بازسازی پارک‌های شهرستان از جمله بزرگ‌ترین پارک این منطقه که با عنوان استقلال نامگذاری شده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: احداث این پارک از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی و تفریحی شهرداری در شهرستان بوده که به‌منظور رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

شهردار شادگان خاطرنشان کرد: در این راستا طی روزهای گذشته کار مرمت و نوسازی فضای سبز پارک استقلال شادگان واقع در نزدیکی میدان آیت‌الله قمی به طرف فرمانداری شهرستان آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: بازسازی، مرمت و توسازی پارک استقلال در شهرستان به‌منظور بهره‌مندی مسافران و اهالی منطقه عباس آباد و ساکنین جاده کمربندی است.

آلبوناصر با اشاره به اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و توسعه ابعاد مختلف شهری‌ است، گفت: برای استمرار این امر برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده که به مرور زمان تا پایان سال اجرایی و محقق می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: شهرستان شادگان دارای ظرفیت‌های بالای اقتصادی و اجتماعی است که باید با حمایت و توجه ویژه مسئولان امر تبدیل به فعل شود.

شهردار شادگان در پایان اظهار کرد: امیدواریم شهروندان نیز چون همیشه دستگاه‌های اجرایی شهر را در جهت تعالی و ارتقای شهرستان یاری رسانند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار