تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۴۱۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد خوزستان به مصاف نفت آبادان می رود
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این تیم برای حفظ آمادگی خود در تعطیلات لیگ برتر، در دیداری تدارکاتی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

حسین ابن قاسم  اظهار کرد: تیم فولاد خوزستان در روزهای پنجشنبه 18 آبان ماه و دوشنبه 22 آبان ماه در زمین اختصاصی خود به مصاف تیمهای صنعت نفت آبادان و ملی حفاری اهواز خواهند رفت.

وی افزود: در این دو دیدار که به منظور آمادگی و حفظ شرایط مسابقات از سوی باشگاه فولاد خوزستان تدارک دیده شده، شاگردان حسین فرکی برای دومین بار در هفته های گذشته تیم هم استانی خود را ملاقات می کنند و این در حالی است که دیدار این دو تیم همواره از زیبایی خاصی برخوردار است.
ابن قاسم عنوان کرد: این دیدار راس ساعت 17 و 30 دقیقه روز پنجشنبه در زمین اختصاصی فولاد خوزستان انجام می شود. این دو نماینده لیگ برتری خوزستان حدودا یک ماه قبل در جریان لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آن بازی با برتری سه بر یک فولاد به پایان رسید.
 
سرپرست فولاد خوزستان تصریح کرد: دیگر حریف تدارکاتی فولاد، ملی حفاری اهواز  است که یکی از تیمهای خوزستانی حاضر  در لیگ دسته یک به شمار می رود. این دیدار راس ساعت 15 روز دوشنبه آینده در زمین اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان انجام می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار