تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۴۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در 2 روز آینده، هوای خوزستان پاییزی می‌شود
با گذشت بیش از 46 روز از آغاز پاییز و بارش باران‌هایی خفیف در خوزستان، اگرچه هنوز وسایل سرمایشی به طور کامل خاموش نشده، اما مدیرکل هواشناسی استان روزهای پاییزی و خنک را نوید داد.

مسعود دهملایی اظهار داشت: وضعیت آب و هوایی در خوزستان در روزهای آینده بهبود یافته و دمای استان خنک‌تر و پاییزی خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی خوزستان تاکید کرد: با شمالی شدن جریانات طی روز جاری و تداوم آن تا حداقل دو روز آینده با افت دما در استان مواجه خواهیم شد، خط ناپایدار نیز تا اوایل هفته آینده فعالیت زیادی در خوزستان نخواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: آسمان استان صاف گاهی تا قسمتی ابری بعضا با غبار محلی و در بعضی ساعات توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف تا کمی ابری همراه با غبار جهت باد، شمال غربی تا غربی سرعت باد، 10 تا 20 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 35 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته ماهشهر با 34.4 و ایذه با 11.4 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط آب و هوایی مرکز استان خوزستان در 24 ساعت آینده تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 32 و حداقل به 16 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آرزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با تشکر از خبر فوق العاده و هیجان انگیز . فقط لطفاً حتماً حتماً تایم کاری را تغییر دهید. پارسال بچه ها در خانه و اولیاء درمحل کار حالا هم اولیاء در محل کار و بچه ها .....
:
:
:
آخرین اخبار