تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۲۴۲۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفتار برخی مدیران هفتکل زیر ذره بین / سخنی با نماینده
در این بین فرصت برخی برای انتساب خود به نمایندگان موفق مناسب تر از جاهای دیگر است زیرا کافی است نظر یکی از نمایندگان با نفوذ در این شهر را به خود جلب کند،آن وقت است که می تواند بر صندلی خود (محکم) تکیه بزند ...
هفتکل نیوز نوشت:

این روزها بازار اظهار ارادت مدیران به نمایندگان مجلس گرم است. هر کدام با انگیزه های متفاوت سعی در این دارند که به نماینده راه یافته بگویند(ما با شما بوده و هستیم) و خلاصه اینکه شما هم هوای ما را داشته باش.

هر چه به تغییر رییس جمهور و ترکیب کابینه دولت نزدیک می شویم این بساط پر رونق تر(روغن تر) است.



تجربه نشان داده است به دلیل زدو بندهای سیاسی در این ایام ، نفوذ نمایندگان مجلس بیشتر شده و زمان مناسب را برای تغییرات دلخواه در حوزه انتخابیه آنان فراهم می کند.

در هفتکل نیز این مسائل وجود دارد.البته با کمی گستردگی بیشتر. چرا که به جز نماینده این شهر،نمایندگان شهرهای همجوار در عزل و نصب روسای ادارات آن نقش دارند.

در این بین فرصت برخی برای انتساب خود به نمایندگان موفق مناسب تر از جاهای دیگر است زیرا کافی است نظر یکی از نمایندگان با نفوذ در این شهر را به خود جلب کند،آن وقت است که می تواند بر صندلی خود (محکم) تکیه بزند.

خود اینکه چنین روحیه ای را چه کسی ایجاد کرده است،نمایندگان ، مدیران و یا دیگران، جای سوال دارد اما قصد داریم در این گزارش  رفتار بعضی از مدیران عزیز در مواجهه با این موضوع را بررسی کنیم.

شنیده ایم مدیری از مجموعه فعلی،قبل از انتخابات و در شهر مجاور،سنگ نماینده راه نیافته به مجلس را به سینه می زند و برایش سر و دست می شکند و امروز در یک چرخش 180 درجه ای،برای نماینده موفق راه یافته پیام (ما با شما بوده ایم) می فرستد و جالب تر اینکه سفره های مهمانی برایش می گستراند و هزینه های آنچنان صرف می کند تا شاید بتواند بر عمر مدیریت خود بیفزاید.

البته همین  مدیر محترم از شگرد قدیمی و منسوخ  خود در مواجهه با دیگر مسئولان نیز استفاده می کند و به خیال خود کارهایش را پیش می برد.

به طور مثال چند هفته پیش که بنا به دلایلی،حرف و حدیث هایی میان هفتکل و یکی از شهرهای های همجوار به وجود آمد،دوگانگی رفتار وی مشهود بود.وی در محافل مختلف شهر موصوف، فرماندار هفتکل را زیر سوال می برد و اقدامات وی را نسنجیده بر می شمرد و متاسفانه در حضور ایشان ، از تصمیمات درست و به حق وی در این زمینه تمجید می کند.

این برخورد های مشمئز کننده، تصویر بسیار زشتی از مدیران به وجود می آورد و باعث می شود مردم به دیگر مسئولان که بیشتر آنان با شرافت و صداقت در حال خدمت هستند نیز با همین دید نگاه کنند .

برای حل چنین موضوعی توصیه هایی برادرانه ، یکی به مدیران و دیگری به نمایندگان محترم داریم. به مدیران عزیز می گوییم که: خدای متعال بهترین پشتیبان برای کسانی است که رضایت او را ، اولویت کارهای شان قرار دهند. پس به جای رضایت نماینده ، در جهت خشنودی خدای بزرگ تلاش کنید و از هیچ قدرتی جز او یاری نطلبید. دوم اینکه چنان چه فردی لایق،کاردان و شایسته باشد همه جا خواهان دارد و نیازی به این ندارد که به هر وسیله ای غیر اخلاقی مانند ریا دست بزند تا بتواند ریاست کند.

و این را می دانید و باز هم یاد آوری می کنیم که این نظام خونبهای جوانان و مردان و زنانی است که آرزوی شان تحقق جامعه ای با معیارهای ناب اسلامی بود.لذا هر لحظه از عمر مسئولیت شما در محضر این شهدا و خدای آنان مورد پرسش قرار خواهد گرفت و در صورت غفلت ، آینده ی ناگواری رقم خواهد خورد.

به نمایندگان عزیز هم عرض می کنیم که به تبعات انتخاب های خود بیندیشند و بناهای غلط از پیش ساخته شده را آبادتر! نکنید.

اگر آینده ایران و اسلام برایتان مهم است که قطعا هست به تک تک انتخاب های خود حساس باشید تا در اثر یک انتخاب اشتباه ،باورهای مردم بیش از این آسیب نبیند.شایسته سالاری محور انتصاب ها قرار گیرد و از نفوذ(مگس های گرد شیرینی) به دایره انتخاب تان جلوگیری کنید.

آنهایی که امروز برای شما خم و دولا می شوند برای مردم کار نمی کنند چه از دوستان شما باشند و چه دشمنان. کسانی را برگزینید که احساس تعلق به کسی جز خدا و پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) و ارزش های اصیل انقلاب ندارند. آن وقت مطمئن باشید بناهایی که در یک جامعه شیعی می گذارید در محضر خداوند بی اندازه ارزشمند خواهد بود.

این حرف ها اگرچه از چاشنی تند برخوردارند اما از جنس صداقت و درستی و دلسوزی است و خواهش می کنیم شما نیز با این نیت به در خواست ما بنگرید .
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
عنايت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
من از اهالي روستاي ديمه درب از فرماندار ايراني دوست شهرستانم بسيار سپاسگذارم
دکتر ساقی رامهرمزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
1
0
ابلاغیه هیئت محترم دولت در رامهـرمز و حومه لازم الاجراست . ایجاد نفاق و فتنه و نا آرامی خلاف رهنمود های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) می باشد . تأسیس بخش رودزرد بر اهالی شریف و قهرمان پرورش مبارک باد .
:
:
:
آخرین اخبار