تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۲۴۲۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی استقلال خوزستان: شانس اول صعود هستيم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پیروزی تیمش برابر تیم یادآوران شلمچه در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، گفت: تیم ما شانس اول صعود است و این روند را تا پایان فصل ادامه می‌دهیم.
 
عبدالمجید باقری‌نیا  درخصوص این بازی اظهارکرد: در این دربی، بازی سختی را پیش‌بینی کرده بودیم و تیم حریف در این بازی برابر ما خوب کار کرد. آن‌ها اگر در بازی‌های آینده نیز همین روند را ادامه دهند، مي‌توانند نتایج خوبی را کسب کنند.
 
وی افزود: تیم ما در این بازی مانند هفته‌های گذشته نبود و کیفیت لازم را نداشت چون حساسیت این بازی برای ما بیشتر از ديدارهای دیگر بود. زمان نامناسب بازی نیز در کند کردن سرعت بازی هر دو تیم تاثیر زیادی داشت و امیدوارم دیگر در چنین ساعتی (13) برای ما بازی نگذارند.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: تیم حریف در این بازی با انگیزه بالایی برابر ما به میدان آمد و همه راه‌ها را بر تیم ما بسته بود ولی اگر تیم ما فوتبال همیشگی خود را به نمایش می‌گذاشت با گل‌های بیشتری پیروز می‌شدیم. تیم ما به سه امتیاز این بازی به شدت نیاز داشت تا بتواند صدر جدول را پس بگیرد و خوشحالیم که دوری ما از صدر جدول طولانی نشد.
 
همچنين خالد شحیطاوی کاپیتان تیم استقلال خوزستان به ايسنا گفت: تیم ما 50 درصد راه صعود به لیگ برتر را طی کرده است. تیم ما در این بازی نسبت به حریف عملكرد باکیفیت‌تری را به نمایش گذاشت و از آن جا که هر دو تیم خوزستانی بودند، حساسیت خاصی بر بازی حاکم بود.
 
وي ادامه‌داد: يادآوران در این ديدار نسبت به بازی‌های گذشته عملکرد متفاوتی داشت و خیلی بهتر کار کرد ولی خوشحالیم که نتیجه به سود ما تمام شد. تیم ما با این پیروزی به صدر جدول بازگشت و سعی داریم باتوجه به پتانسیلی که تیم‌مان دارد، این روند صعودی را ادامه دهیم.
 
حمید خدابنده‌لو زننده تنها گل بازی نيز در خصوص این مسابقه گفت: این بازی از دیدارمان با پاس همدان نیز سخت‌تر بود و حساسیت‌های خاص خود را داشت. تیم ما بازی را خوب شروع نکرد ولی در ادامه بیشتر بر بازی سوار و موفق شدیم به گل برسیم.
 
وي ادامه‌داد: تیم حریف نیز بازی خوبی را ارایه داد و برخی بازیکنان این تیم برای ارایه بهترین بازی خود برابر ما انگیزه‌های بالایی داشتند. تیم ما اگر در این بازی یک امتیاز هم می‌گرفت، صدر جدول را از پاس همدان می‌گرفت ولی اکنون حاشیه امنیت بهتری را برای خود در جدول ایجاد کرده‌ایم.
 
بازیکن شماره 10 تیم استقلال خوزستان اظهارکرد: تیم ما اگر بتواند در بازی بعدی از سد نماینده کرمانشاه هم بگذرد، شرایط بهتری را در جدول برای خود مهیا کرده است و راهش برای قهرمانی در نیم‌فصل اول هموارتر می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، دربي خوزستان روز گذشته (20 آبان‌ماه) در ورزشگاه شهرک نفت اهواز به میزبانی تیم یادآوران شلمچه برگزار شد كه تیم استقلال خوزستان با تك گل دقیقه 83 حمید خدابنده‌لو موفق شد سه امتیاز این بازي را ازآن خود کند و به صدر جدول بازگردد.
 
در این بازی هر دو تیم خوزستانی باتوجه به شناختی كه از یکدیگر داشتند بازي را با احتیاط آغاز و موقعیت‌های خوبی را نیز روی دروازه یکدیگر خلق کردند ولی حساسیت بازی باعث شد مهاجمان هر دو تیم برای زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشته باشند تا این‌که در دقایق پایانی، خدابنده‌لو بازیکن تیم استقلال از غفلت بازیکنان تیم یادآوران شلمچه استفاده کرد و گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.
 
پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم یادآوران که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، شیوه بازی خود را تغییر داد و به حملات پی در پی روی آورد ولی بازیکنان این تیم به دلیل دريافت گل در دقایق پایانی، تمرکز خود را از دست داده بودند و نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده، استفاده کنند و پاس‌های اشتباه آن‌ها ضدحملاتشان را خنثی می‌کرد. در آن سوی میدان بازیکنان استقلال که خود را برتر میدان می‌دانستند با بردن توپ به کناره‌های زمین، قصد داشتند از سرعت بازی کم کنند که همین امر باعث شد در بعضی از صحنه‌ها بازیکنان دو تیم برخوردهای شدیدی را با یکدیگر داشته باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار