تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۴۳۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هنرمند دزفولی و هنر محیطی ایران در کره جنوبی
حمید نورآبادی هنرمند دزفولی پس از حضور در جشنواره بین‌المللی هنرهای محیطی در کشور کره جنوبی به ایران بازگشت و مورد استقبال جمع پرشوری از هنرمندان و مسؤولان شهرستان دزفول قرار گرفت.



مراسم استقبال از هنرمند دزفولی حمید نورآبادی  به همت مرکز آفرینش‌های هنری دزفول وابسته به حوزه هنری خوزستان و با حضور مسؤولان دزفول شامل فرماندار، شورای شهر، ارشاد اسلامی و مرکز آفرینش‌های حوزه هنری برگزار شد و ضمن آن از حضور او در جشنواره بین‌المللی هنرهای محیطی کره جنوبی قدردانی شد.

این مراسم در فرودگاه دزفول و پس از آن در مرکز آفرینش‌های هنری دزفول با حضور خانواده وی و جمعی از هنرمندان ادامه یافت و طی آن علی‌رضا مهدویان‌پور، مسؤول مرکز آفرینش‌های هنری دزفول، با اهدای دسته گل از افتخار‌آفرینی این هنرمند دزفولی در عرصه بین‌المللی قدردانی کرد.

گفتنی است حمید نورآبادی طراح، نقاش، مجسمه‌ساز و شاعر دزفولی سال‌ها است که در زمینه هنرهای محیطی فعالیت می‌کند و تاکنون در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی بسیاری حضور داشته است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
0
1
سلام ساراهستم رشته نقاشی دانشگاه همدان قراره کنفرانس کاملی از هنر محیطی انجام بدم وازاستادمحترم آقای نورآبادی صحبت کنم نیازبه عکس ومطالب بیشتری از ایشان دارم مخصوصا فیلم کوتاه باتشکر
:
:
:
آخرین اخبار