تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۴۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدارس روستایی شوش آب شرب و سرویس بهداشتی ندارند
 رئیس آموزش و پرورش شوش از نبود آب شرب و سرویس‌های بهداشتی در مدارس روستایی این شهرستان خبر داد.

سیدعباس سیدنور  در جلسه شورای آموزش و پرورش مرزی استان خوزستان اظهار داشت: بخش زیادی از مدارس روستایی شهرستان شوش فاقد آب شرب، سیرویس‌های بهداشتی و دیوار‌کشی هستند و به این دلیل باید در این باره اقدام عاجلی انجام شود.

وی با اشاره به شرایط موجود در مدارس شهرستان شوش خاطر‌نشان کرد: بخش اعظم مدارس روستایی شهرستان باید بازسازی و نوسازی شوند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 16 باب مدرسه تخریبی در سطح روستا و پنج مدرسه بلوکی در سطح شهرستان شوش در حال نوسازی است.

سیدنور با اشاره به اینکه این مدارس نیاز بازسازی دارند گفت: مسئولان شهرستانی در زمینه بازسازی و نوسازی مدارس گام بردارند و در این زمینه اداره نوسازی مدارس ‌باید بیش از پیش تلاش کند.

وی درباره وضعیت بهداشتی مدارس روستایی شوش افزود: اکثر مدارس روستایی فاقد آب شرب هستند و این امر به دلیل نداشتن آب شرب برای روستا‌های منطقه است و باید هرچه سریع‌تر این مشکل حل شود تا شاهد ارتقای وضعیت بهداشتی مدارس روستایی باشیم.

سیدنور گفت: تمام مدارس روستایی شهرستان فاقد کتابخانه است و تنها معلمان برای حل این مشکل در برخی از مدارس خود مبادرت به راه‌اندازی کتابخانه کرده‌اند.

وی همچین در خصوص راه‌اندازی کتابخانه امور تربیتی شهرستان شوش خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم فضای‌های کتابخانه‌ای شهرستان را افزایش دهیم سالن امور تربیتی را آماده کرده و کتاب و نیروی‌های مورد نیاز آن را تامین کرده‌ایم در این باره مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوش قول مساعد داد که در زمینه فراهم کردن کتاب مساعدت کند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علی کثیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
0
0
با سلام به شما
من دانش آموز مدرسه انبیای شهر حر هستم
با اینکه شاهد پیشرفت مدارس استان های بالا و کشور ها هستیم ولی مدرسه ی ما هر روز با نداشتن سرانه با مشکلاتی رو به رو می شود
ما دانش آموزان خوش حال بودیم که تخته ی سفید برای مدرسه ی ما نصب شده ولی بخاطر نداشتن سرانه مدیر زحمتکش مدرسه توانایی خریدن ماژیک را ندارد و وادار شد تا دوباره تخته سیاه را نصب کند
از شما مسولین محترم تقاضا میشود تا با پرداخت سرانه در پیشرفت مدارس استان و هم چنین به پیشرفت کشورمان سهمی کوچک داشته باشید
به امید پیشرفت کشور عزیزم ایران
:
:
:
آخرین اخبار