تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۲۴۴۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش ورودی کرونایی‌ها به بیمارستان‌های ماهشهر
 مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: با توجه به کاهش ورودی بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستانها، پیک ششم این بیماری را پشت سر گذاشتیم.

  محمد شنبدی وضعیت کرونایی ماهشهر را زرد اعلام کرد و گفت: اگرچه آمار ابتلا به کووید-۱۹ و بستری کاهش یافته است، اما به معنای پایان این بیماری نیست و میان اعضای خانواده‌ها در حال چرخش است.کاهش ورودی کرونایی‌ها به بیمارستان‌های ماهشهر

وی بر پایبندی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در اماکن عمومی و اداره‌ها تاکید کرد و افزود: مردم نه تنها نباید عادی انگاری کنند، بلکه با تزریق واکسن کرونا و تکمیل واکسیناسیون به مدیریت آن به ویژه در تعطیلات نوروز کمک کنند.

شنبدی وضعیت تزریق دز اول و دوم واکسن کووید-۱۹ را مطلوب و رضایت بخش توصیف کرد و ادامه داد:، اما آمار استقبال از دز سوم مناسب نیست و لازم است مردم بدون توجه به شایعه‌ها نسبت به تکمیل واکسیناسیون اقدام کنند، زیرا آمار ابتلا و مرگ و میر در افرادی که واکسن نزده یا فرایند آن را تکمیل نکرده اند، بیشتر است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در ماهشهر در پایان بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز صنفی و کارگاهی به عنوان یکی از محل‌های پر رفت و آمد مردم تاکید و دریافت کد QR از سامانه ایران من برای صاحبان اصناف را الزامی اعلام کرد.
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار